torsdag 27. august 2015

Strawberrynet erfaringer

StrawberryNET up to Off! Hurry before It Ends! Handlet der veldig mye før, men det siste året synes jeg prisene har steget mye! Mitt forrige innlegg ble visst ikke sendt. Jeg lurte, har dere positive erfaringer med dette nettstedet?


Strawberrynet erfaringer

Man må ikke overskride 2kroner? Er det rask levering? Blivakker og Blush er ganske bra synes jeg Bortsett fra at vertfall Blush sender med mypack, som gjør at du må vente leeenge på pakken. Du kan hjelpe andre kunder ved dele dine erfaringer om et produkt, gode eller drlige, slik at alle kan handle smartere. Har bare gode erfaringer.


Her finner du erfaringer , meninger og anmeldelser av nettbutikken. Kan man stole på produktene fra strawberrynet ? At de er ekte og ikke er gamle? Skal kjøpe en krem fra Jan Marini, og den koster 8i butikk! Koster 6på strawberrynet. Det er fortsatt MYE penger, så jeg må være sikker på at jeg får et ekte produkt, som ikke har gått ut på dato.


Dette fordi vi er innovative, moderne og fast bestemt på å bli de beste innen fremtidens netthandel. Murad nevner også nettbutikken Prettyskin4less. Problemet er at det er helt umulig å stanse dem fordi de flytter seg rundt og skifter stadig. Dette inkluderer blant annet parfyme, sminke, hår- og hudpleie. Da har du kommet til riktig sted.


Merk at kjøp til Norge vil koste ekstra, i tillegg til en avgift på mellom 1og 2kr. Tidligere har jeg brukt Lookfantastic veldig mye, og er kjempefornøyd. På sistnevnte pakkes bestillingene i flere små pakninger, og det skrives utenpå at det er sha. Allikevel vil jeg være litt forsiktig med å anbefale den i for stor grad da det er utrolig mange som opplever at pakkene stoppes i tollen og at man må betale både toll og moms før man får de utlevert. Sist jeg fikk noe derifra hadde de tilogmed tatt på bånd rundt bakken (med snurr).


De har også en policy som går på at de dekker gebyret man blir pålagt om det blir stoppet i tollen, men denne har jeg aldri prøvd. Sikkerheten på nettsiden er også sterk og er sertifiserte av Trygg e-handel. De var utrolig mye billigere enn å kjøpe via club carlson appen, men det fungerte bra og jeg fikk et veldig billig rom på Gardermoen. Jeg har nå sjekket ut strawberrynet , og ser at de også er norske. Vurderer å kjøpe hårproduktene derifra, og evt noe makeup.


Men synes det er vanskelig når jeg ikke fysisk får sett farger og sånn. Vi har direkte kontakt til hundredvis af webbutikker og læser desuden alle Dk. Søk på internett etter andres erfaringer med nettbutikken. Da finner du ofte fort ut om butikken er til å stole på.


Betal med kredittkort Dersom du skulle bli lurt kan du ha rett til å få pengene tilbake fra banken. Dette gjelder imidlertid ikke dersom du bruker et vanlig BankAxept-kort med VISA-del. Det kan være mye penger å spare på å kjøpe sminke på Wholesale-butikker. Men det er også en risk å ta!


Det har ofte vært diskutert om du kan få falske varer fra disse nettbutikkene, eller gamle. Hei, Tenkte å bestille meg ny vinterjakke også fant jeg denne siden fruugo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg