tirsdag 18. oktober 2016

Heklet babylue

Oppskrift på heklet babylue. Denne luen er kjempefin, praktisk, og ikke minst enkel å lage. Noen ganger er det en ny oppskrift, andre ganger kan det være en oppskrift som fortjener å tas fram igjen. Jeg har heklet i forhold til denne oppskriften, en uglelue. Babylue med oppskrift.


Men den er for stor for at det kan være 6-12mnd.

En enkel hekleoppskirft til en kjempesøt babylue med en applikasjon. Luen er heklet med mm heklekrok og drops big merino garn. Alle mine oppskrifter kan du finne gratis på bloggen min. Heklet teppe og lue gratis mønster. Dette teppet og luen designet jeg for bladet Familien i fjor til artikkelen om Amanda-prosjektet.


Jeg har strikket en liten babylue i et tynt bomullsgarn. Den har en heklet kant rundt åpningen. Vel, i påsken heklet jeg en lue og skrev da ned hva jeg gjorde underveis.

Det har tatt sin tiden, men her har jeg da endelig en oppskrift å dele med dere #128578; Jeg har aldri skrevet noen oppskrift før, så håper dette er forstålig. Du har nå totalt st på arbeidet. Totalt st på arbeidet.


Gratis oppskrift på heklet bamse. Mine planer for dagen. Muskat bomullsgarn på tilbud. I denne bloggen har jeg samlet hekleoppskrifter innen mange kategorier. Vi har stort utvalg!


God design - lynrask levering. Del bilder av gensere, luer, votter, m. Strikket av Drops Merino Extra Fine, 1 merinoull. Garnet er mildt mot huden og er kløfritt. Superwash-behandlet, hvilket gjør det egnet til daglig bruk og det kan vaskes i maskin.


Ullvask grader, bruk Milo, tørkes flatt. Trenger du gode hekleoppskrifter til baby eller barn? Det er akkurat dette du finner i listen under. Velkommen til DROPS Design!

Våre kolleksjoner består av barneklær og litt interiør. Produktene er sydd i stoff av høy kvalitet, og strikket eller heklet av godt kvalitetsgarn. Her finner du mer enn 120.


Jenteklærne har fått navnet KlompeLine og gutteklærne har fått navnet Klompen. Både Torunn og Hanne har barn i rett alder som vil teste ut barnekolleksjonene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg