fredag 9. desember 2016

Verdens beste iskake

Utrolig nok har jeg klart å få henne til å røpe den hemmelige oppskriften hennes, og best av alt, jeg har fått lov til å dele den med dere! Velkommen til mitt søte kakeparadis! Jeg har bakt og samlet kakeoppskrifter hele livet.


Her på Det søte liv viser jeg deg samlingen min med bakst og deilige kaker i alle slags varianter, lekker konfekt og nydelige desserter. Neste gang du tar kaken ut av kjøleskapet nå er den klar til å nytes.

Ta forsiktig av formen og plasten rundt. Server til noen du er glad i og nyt verdens beste daimkake! Dette er en mektig kake, men smaken er fantastisk. Produkter i oppskriften.


Ina fra bloggen Mat på bordet. Denne er superenkel, og har en hemmelig ingrediens - nemlig søt kondensert melk. Verdens beste is uten bruk av iskremmaskin!


Du får kjøpt den i større dagligvarebutikker.

En frisk bringebærdrøm av en iskake som inneholder en hemmelig ingrediens - søt kondensert. Det er nok fordi dette er en veldig god kake som enkel å lage til flere personer i en langpanne. Pølser er en stor favoritt på nasjonaldagen, men noe av det beste med 17. Det blir heller ingen fest uten minst én kake, så hvorfor ikke slå to fluer i en smekk og lag en fristende iskake ? Sjekk også: Slik unngår du at pølsene sprekker.


Iskaker er like populære hos barna som. Nå må kaken stå kjølig mist en time. Mine beste kaker. Nedenfor har jeg samlet de beste kakene som jeg har publisert på bloggen (i uprioritert rekkefølge).


I believe it originates from The West Coast of Norway and it is heavenly. Enkel og klassisk oppskrift på ostekake med smak av sitron, pyntet med bær. Denne ostekaken har sitrongelé blandet inn i røren, noe som gjør at den blir lett og luftig i konsistensen, og frisk og god i smaken. Til bunnen kan du bruke de kjeksene du liker best, vi har brukt digestive i denne oppskriften.


Ostekake er rett og slett en fantastisk kake, lett og frisk og kremete som den er. Grunnoppskriften finner du tidligere registrert på detsoteliv. Mange bruker imidlertid å legge et gelélokk som pynt på kaken, slik som i denne oppskriften.

Kakebunnen er laget med sjokolade og kokos og den hjemmelagde isen utgjør en herlig duett sammen med knasende Daim-sjokolade. Kaken kan også lages med nøttebunn. Husk å beregne noen timer for å få iskaken ordentlig frossen.


Sommerlig iskake med jordbær og Daim. De ti beste matnettstedene. Her finner du det du trenger av inspirasjon til både hverdags- og festmaten.


Om jeg først begynner å tenke på ting jeg savner når jeg nå har startet dette kostholdet, så er det blant annet is med non stop og peanøtter. Det synes jeg er rasende godt, så i dag tenkte jeg å finne et alternativ til nettopp dette slik at jeg ikke ryker på en smell? Denne Daim is-kake er en klassisk is-kake som mamma ofte lagde i barndommen, og den er hentet fra hennes oppskriftsamling.


For en tid tilbake måtte jeg bare slenge sammen noen ingredienser til å bake rundstykker fordi jeg var helt tom. Jeg hadde ikke alt jeg trengte til mine elskverdige chiarundstykker, så det ble en lys deig tilsatt fiber og metting i form av chiafrø, linfrø og fiberhusk. Her har jeg tilsatt noen plater gelatin i iskaken slik at den holder seg lengre uten å smelte når den settes fram på bordet. Er det sånn med deg at du lager kaker i perioder?


Sånn er det iallfall med meg. I en periode lager jeg noen kaker masse, for så å ikke lage dem igjen på lange stunder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg