mandag 21. april 2014

Strikket nordlandsbunad til barn

Finn Nordlandsbunad Til Barn. Søk Fortere, Bedre og Smartere her! Denne siden ble sist oppdatert 02. Her finner du lenker til strikkeoppskrifter på festdrakter, bunader og tilbehør til disse til voksne og barn.


Komplett kvinnebunad fra Romsdal, Bolsøy, Malo, Vågstran Rødven med skjorte.

Sølv kommer i tillegg. Skreddersydd til din figur. For andre bunader se våre annonser eller ta kontakt. Vi arbeider hardt for å ha en del ferdigbrodert stoff til enhver ti slik at vi på kort tid kan levere bunader. Ordinær leveringstid er 3-mnd.


Dette var en heeelt fantastisk nydelig utgave av Nordlands bunaden. Jeg har Nordlandsbunad selv og ønsker veldig gjerne en slik til min datter.

Her har vi funnet frem til noen søte modeller. Stakken strikket jeg ovenfra og ned med en “I-cord bind off” avslutning som det påsydde bunadsbåndet ligger mot. Skal klippe vesten i fasong og bruke det jeg klipper ut for ermehull til å lage en liten veske. Nå gjenstår bare å overføre mønster og sette i gang broderinga så skal det klippes….


Jeg strikket sjalet med en trd Kitten Mohair og en trd Sisu, i mellomgr farge, pinne nummer 7. Hva med en hjemmestrikket festdrakt til familiens lille prins eller prinsesse til jul eller 17. P Trsnella AS har vi designet egne mnster p Trnderbunad til bde gutt og jente. Har ogs sjal til bl nordlandsbunad og lofotbunad. Tidligere har jeg jo strikket Nordlandsbunad til jente, så nå var det tid for guttebunad.


Kortbuksa er strikket i Sijla og har regulerbart strikk i midjen. Vesten er strikket i Drops Cotton Viscose. Om vi får jente så har jeg sååå lyst til at vi skal matche til 17. Hei, jeg holder på å lage Østfoldbunad til bonusbarnebarnet, - og det kan være at jeg laster ned oppskriften for å ha noen mål å ta utgangsgspunkt i. Håper det er greit :D Og takk for tips om kysa. D Jeg har jo den oppskriften allerede, men tenkte den ikke som et alternativ til kyse.


Men, den passer jo ypperlig :) Takker og bukker.

Søk Nordlandsbunad Til Barn. Mote til rett pris - Shop enkelt online hos Zoovillage - Premium brands! Cortina genser barn DALE OF NORWAY AS.


Ved betaling av depositum betales resterende beløpet når bunaden er ferdig og levert. Hvis det ønskes så kan bunaden nedbetale gjennom Klarna. Det kan tas gratis mål i Oslo hos skredderen vår. Det er mulighet for å ta mål selv og da sender vi måleskjema med veiledning til hvordan målene skal tas når det er lagt inn bestilling. Det er alltid med stor glede - og ikke minst med stolthet, vi tar på barna våre klær på dager som skal markeres, enten det er jul, 17.


Strikket bunad et fint alternativ til de minste - 15. PT HEFTE 1BARN - Garn strikk - Norsk Flid nettbutikk. Abortloven omhandler kvinners rett til svangerskapsavbrud samt pliktene helsepersonell og sykehus har i forbindelse med. En annen årsak til at jeg la strikketøyet vekk var at jeg ikke fant riktig gulfarge som passet til bunaden.


Bunaden er strikket i Lanett fra Sandnes. Fargene er som sagt en utfordring i babygarn, både grønn og gult er gjerne i duse farger, ikke klare som det bør være til bunad. Jeg liker håndarbei reiser, naturopplevelser, musikk, bøker og mye mer. Velkommen innom min blogg!


Utvalget i festdrakter for barn er større enn aldri før, så du trenger ikke være redd for at barnet ditt har på seg akkurat det samme som resten av barnetoget. Festdrakten til gutt kommer med jakke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg