tirsdag 15. april 2014

Gratulerer med 1 årsdagen

Gratulerer med årsdagen godgutten. Hågakollen`s…”Valpene” til Grimasteggen`s Sa Jaga og. Eva Kristiansen født, men allerede som liten jente kom hun til Lørenskog. I dag feirer hun 100- årsdagen sammen med andre beboere og ansatte på Lørenskog sykehjem.


Ordfører Ragnhild Bergheim er innom for å ønske henne til lykke med dagen og slå av en prat. Dagens 75-åring Rod Stewart blir neppe voksen før det er for sent.

De blir da eldre disse rockerne, men man skulle ikke alltid tro det. Rod Stewart er – sammen med Ozzy Osbourne og enkelte andre – ureksempelet på rockehelter som ikke klarer å gi slipp på barnet i seg. I dag er Lyle Lovett år gammel, selv er jeg 5 og jeg har hatt med meg “This Old Porch” i av dem. Det er en nedpå, slepen sang, der Lyles egen kassegitar og Billy Williams’ elgitar er førende, en forsiktig steelgitar spilt av Tom Mortensen bidrar med nydelig krydring, og kompet for øvrig er elegant og subtilt. Helsing bestemor og bestefar på Stølane.


Det finnes nemlig mange forskjellige måter man kan si gratulerer med dagen. Dersom du ønsker en bursdagshilsen med en morsom vri, kan du se flere eksempler på denne siden: Morsomme bursdagshilsener. Dersom du er på utkikk etter et bursdagsdikt, kan du finne flere forslag på denne siden: Bursdagsdikt.


Nyt denne spesielle dagen - den kommer aldri igjen!

Hurra for deg som fyller ditt år ja deg vil vi GRATULERER - Med ønske om en ekstra fin og minnerik BURSDAG! Måtte den store dagen. Markerte jubileet med rå dansevideo.


Er det rart vi digger denne dama? Astrid-Helen Holm Journalist. Store klemma fra storebror Sivert, mamma og pappa år Marlene L Willumsen Gulljenta vår - år 1. Ny tenåring i huset.


Noen sier Linerla er her også, men eg har ikkje. Barna fra Kjendisbarnevakten på TVhar en video-hilsen til deg! Håvard Lilleheie, barna og ukas kjendisbarnevakt ser du på TVhver tirsdag kl 20:30. Nå er du endelig myndig og kan bestemme selv.


Ta et 18-årsmøte med oss så forteller vi deg mer om hvilke muligheter som åpner seg. Oddvar Strømnes fra Vestfossen fyller år i dag. Han har jobbet år som konduktør i NSB. Du er en hedersmann.


Ville bare være den første til å ønske deg gratulerer med dagen, så jeg kan føle meg bedre enn alle de andre vennene dine. Så gratulerer med dagen! Jeg ønsker deg en fantastisk dag, gratulerer med dagen!

Kjære og begavede venn. Hilsen Martin, Elisabeth og Janita. Bakgrunnen har jeg laget selv, og den lærte jeg på steam punk kurset med Gry Anita på Ski-treffet. Vi vil gratulere go?


I Norge er vi så heldige at vi fortsatt har mye natur. For mange av oss er naturen en livsviktig kilde til helse, glede og rekreasjon. Det er ingen tvil om at Naturvernforbundets arbeid gjennom 1år i stor grad har medvirket til vår unike situasjon. Med Viafree og Viaplay i ryggen kan vi investere i en mye større målestokk enn våre konkurrenter har muligheten til. Satt og skulle skrive bursdags-kort til en fetter og plutselig kommer jeg til 13- års-dagen.


Hvordan skrives dette riktig? Hvis ikke blir det jo en orddelingsfeil? Er jeg helt på bærtur nå?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg