fredag 27. november 2015

Mcqueen kake

Mcqueen kake

Har tatt litt utgangspunkt i Tingeling sin trinn for trinn som ligger på Kakefesten, finner den her. Har nok sett Biler filmen minst 1ganger og som ungene så blir jeg aldri lei. Etter litt googling og kikking hist og pist så fant jeg ut at det skulle være mulig å konstruere en slik kake uten å være konditor, og uten å måtte gå til innkjøp av dyre kakeformer som kanskje kun blir brukt én gang.


Mcqueen kake

Trinn-for-trinn Vårt lille gull, som egentlig ikke er så liten lengre hehe, fylte nylig år. D- kaken ble nesten spist opp i barnebesøket, og det var jo litt kjedelig å ikke ha en fin kake til familiebesøket også! Men ikke hadde jeg tid til å lage en så omfattende kake en gang til. Her har jeg kjøpt en versjon av Ligntnbing Mcqueen lekebil som jeg vasker godt med en ren klut og gjemmer inni kaken før jeg legger på de resterende lagene og fyll.


Lynet McQueen- kake. Spenningen i raske biler og racing gjør Cars et populært tema for bursdagsselskaper. Jeg hadde litt tid til overs,. Perfekt til barnebursdag med Cars tema.


Mcqueen kake

Jeg liker å bake inn en liten overraskelse i de store kakene jeg lager. Neste kake som ble laget her i huset var til min lille prins årsdag i Oktober i fjor. Var faktisk lettere enn jeg hadde trodd og jeg ble veldig fornøyd med resultatet.


Hei, jeg baker kun denne kaken glutenfritt, slik at jeg kan spise og, men bruker semper mix mel. Bruker da litt mindre mel, enn det som står i oppskriften. Jeg bruker og tipset med å bytte ut litt av bakekakoen med oboy, og kaken faller godt i smak her og:) Super kake ! Bestill kake på nett fra 3bakerier i Norge. Få levert på døren eller hent selv.


Mcqueen kake

Kakebestilling har aldri vært enklere! Sett av et par uker til forberedelser. Det Lille Bakeriet: Lightning Mcqueen kake -og hvordan lage en selv 6. Med utgangspunkt i det store Piston Cup-billøpet har filmene og karakterene underholdt barn (og voksne) i mer enn år.


Løft forsiktig den minste kaken og plasser den midt på den store. Smør kaken med vaniljekrem og bruk resten av kremen til å jevne ut kaken slik at du får en bilform. Kjevle ut den røde fondanten og legg den forsiktig over kaken. Fondanten er elastisk og strekker seg godt, så du trenger ikke å kjevle den helt like stor som kaken. FC Kake Drum Rund 30cm.


FunCakes Fondant Marshmallow White kg. FC Cake Board Avlangt. Skreddersy en kake med personlig tekst og bilde. Hvis du ønsker kan kaken skreddersys etter dine ønsker, for på Kakemakeren.


Disney Frost Rundt Spiselig Bilde 2. Gjelder bløtkake, barsipankake, fotballbane-sjokoladekake og sjokoladekake).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg