tirsdag 26. november 2019

Jobbe i nav

Søk etter ledige stillinger. Husk å logge ut når du er ferdig. Ytelser fra NAV og utland Skal du til utlandet og mottar ytelser fra NAV er det forhold du må kjenne til. Reglene varierer avhengig av hvilken ytelse det gjelder og hvor du skal reise eller oppholde deg.


NAV kan gi deg informasjon og nyttige tips til hvordan du kan søke jobb i utlandet og hva som skjer dersom du ikke får jobb. Vær fleksibel og husk at alle jobber gir praksis og at arbeidsgivere verdsetter variert praksis høyt.

Hvorfor bør man satse på å få jobb hos nettopp dere? NAV når jeg er ferdig. NAV er en spennende arbeidsplass med mange muligheter og fagområder. Jeg vet at det er mange ulike stillinger og avdelinger og mange ulike faggrupper som jobber der. Jeg vil gjerne høre fra alle dere som jobber i NAV , hvilke utdannelse har du, hva jobber du med og hvilken t. Ok, jeg har et spørsmål om dagpenger.


Slik jeg har forstått det, kan jeg jobbe inntil. Men siden jeg har jobbet midlertidig og delti har NAV beregnet at min arbeidsuke varer i timer, og da vil for meg bety at jeg kan jobbe timer i uka. Nå er vi inne i dagpengelan og det kan jeg ikke så mye om.

Workinnorway – The Official Guide Workinnorway. Norge og trenger råd og informasjon om jobbsøk, arbeidsliv og flytting. Jeg jobber som veileder i NAV , og trives veldig godt med det. NAV som arbeidsplass oppleves helt annerledes enn det man leser om i media. Jeg møter fornøyde, hyggelige brukere hver arbeidsdag, og treffer alt fra uteliggere til direktører.


Synes ikke intervjuet var værre enn andre steder. Jeg vil råde deg til å lese deg opp på Nav sine overordnete mål. Dette finner du på Nav. Det kommer an på omgangskretsen din, men vær forberedt på at om du nevner på en fest eller annen sosial tilstelninger at du jobber i NAV , blir du muligens sittende og snakke om dette, og til dels måtte forsvare deg og din arbeidsgiver, resten av kvelden. Jeg er stolt av å jobbe i NAV ! Du tenker sikkert at jeg ikke er helt vel bevart som sier det, for du hører jo bare negative ting om NAV.


Men jeg er stolt av det jeg gjør. Nav er tilgjengelig på Indeed. Veileder, Sommerjobbmesse På Nav Kristiansand 22. Saksbehandler og mer!


Arbeidsplassen er et nytt møtested for jobbsøkere og arbeidsgivere. Her får du oversikt over arbeidsmarkedet. Hun er ingeniør av utdanning og jobber som saksbehandler i NAV.


Hun jobber mye overtid og også på lørdager.

De fleste unge som jobber på gulvet i Nav har ingen planer om å bli der, så vidt jeg har skjønt. Og det er ikke sikkert det blir en god erfaring heller, følelsen av maktesløshet skal være gjennomtrengende. Dessuten kan en Nav -stilling fort bli mer av en flekk på CV-en enn erfaringen er verdt, gitt imaget etaten for tiden sliter med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg