torsdag 25. juli 2019

Morsomme måter å fortelle om graviditet

Disse ti måtene å fortelle gladnyheten på blir ikke glemt med det første. Vi pratet om hvordan vi kunne annonsere graviditeten på en litt annerledes måte , sier Linn Berit. Morsomme måter å fortelle om graviditeten på.


Barn i magen Gravid 1. Logg inn for å følge dette. Sv: morsomme måter fortelle om graviditet ?

Når jeg fortalte det til min far, som jeg mente var litt viktig siden jeg bare er år gammel, så dumpa jeg tre ting i fanget hans på en gang :P Pappa, jeg har noe jeg må diskutere med deg. Selv om du bobler over av glede og brenner etter å fortelle om det, venter mange uker før de forteller det til andre enn den vordende pappaen og kanskje den nærmeste familien. Det er veldig individuelt når gravide føler de har lyst til å fortelle den gode nyheten, men mange venter til uke 12.


Kilde benyttet: pinterest. Mange deler nyheten på sosiale medier i dag. Og med få tastetrykk vet hele verden at dere skal bli foreldre. Den store nyheten kan fortelles på så mange måter. Her har du kreative måter å fortelle om graviditeten : 1.

Jeg merker jeg er litt nervøs for å fortelle det (selv om jeg vet alle blir glade). Så ønsker å si det på en annen måte enn jeg er gravid. Gjerne i form av noe de må åpne opp eller lignende? Du fortjener uansett bli spurt fr hun forteller om svangerskapet. Hun forteller at hun saumfarte nettet etter kule mter fortelle om graviditeten p og fant til.


Forventer du og ønsker å overraske familien din med de gode nyhetene? Men før du begynner å fortelle alle, kan det være lurt å ta litt tid til å vurdere når og hvordan du vil bryte den viktige nyheter. Så alle får fortelle den gode nyheten på den måten som er riktig, fin og morsom for dem :). For å få tiden til å gå kan du planlegge en måte å røpe nyheten til familie og venner på som er litt utenom det vanlige. Her er ti morsomme forslag som lett lar seg gjennomføre:.


Måter å fortelle om din gravide Hver kvinnens kropp er annerledes. Noen kvinner opplever fysiske tegn på graviditet , mens andre ikke opplever noen. Vanligvis fysiske symptomer på graviditet eller en savnet perioden varsler en kvinne at hun kan være gravid.


Vi hadde store ambisjoner om å fortelle det på en kreativ måte til de kommende besteforeldrene! Slik kan du dele nyheten på en kreativ måte ! Finnes det noen andre, morsomme , men kreative måter å fortelle om graviditeten på? Hvordan fortalte dere det?


Jeg vet at foreldrene mine kommer til å bli fantastisk glade for at jeg endelig er gravid.

Men nå lurer jeg på om noen har noen kreative forslag til hvordan jeg kan fortelle det på? Jeg har kjpt myk start til min mor men henne har jeg egentlig fortalt. Kreative mter annonsere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg