tirsdag 9. juli 2019

Tips til lørdagsmiddag

Oppskrifter og middagstips til enhver anledning. Alle har en middag som de spiser ofte, og nesten aldri blir lei av. En hverdagsmiddag som er rask å lage, og hele familien er glad i. Trenger du tips til raske, sunne og enkle middager i hverdagen er kyllingfile.


Grove pizzamuffins med pepperoni.

Grillet laksefilet med grønnkål. Ja, jeg glemte å kjøpe kjøttdeig, og orker ikke stresse meg ned på butikken for å kjøpe. Jeg hadde tenkt å lage pose-gryterett skjønner dere. Ja jeg glemte å kjøpe gryterett og Hva kan jeg lage?


Ikke si wok, da jeg er drittlei wok. I kjøleskapet og fryseren har jeg bla svinekjøtt, grillmat, pesto. Med en god oppskrift på pannekaker blir du fort populær hos både liten og stor.


Vår grunnoppskrift på pannekakerøre gir et perfekt resultat og er nok til ca.

Jeg trenger noen tips til dagens middag. Det er kun meg og samboer som skal spise, men vil servere noe vi ikke spiser så ofte eller kanskje aldri har spist før! Han jobber til sent i dag, så jeg ønsker å servere noe til han kommer hjem Takk for tips og svar! Ja, har dere noen tips jenter? Tenker litt biff, pita eller pizza.


Men morro å høre hva andre skal ha! På Bondi Beach i Sydney ligger familiebedriften Bondi Surf Seafoods. Det er lang kø utenfor fiskebutikken og det er det en grunn til. Her selger far og sønner de herligste retter med fersk sjømat. Inspirert av den australske fiskebutikken kommer en herlig, sprø fiskefilet med deilig dressing.


Jeg har dessverre ikke kapasitet til å besvare individuelle spørsmål som sendes på mail, men forsøker så langt det lar seg gjøre å besvare spørsmål som kommer i kommentarer til innlegg på bloggen, slik at mine svar kommer alle leserne til gode. Foto: Oda Hveem) Trines matblogg støtter SUNN FORNUFT-plakaten. Les mer om det her.


Potetene vender du i olje, og krydrer med det du liker, det kan være alt fra bare salt og pepper til provencekrydder eller annet. Ved siden av dette kan du lage bernaisesaus. Jeg er glad i brokkoli, så det hender jeg har det ved siden av.

Tips til fredagsmiddag eller lørdagsmiddag ! Dette er også lett å servere til mange! Jeg er så heldig å ha søsteren min på besøk og hun er så utrolig flink å lage mat. Del soppen i biter og stek den gyllen i baconfettet. Smak til med salt og kvernet pepper.


Ta ut soppen og skyll stekepannen. Smelt margarin i stekepannen til det freser. Hell eggemassen i pannen, og skyv den inn mot midten slik at den flyter ut til sidene. Trekk pannen til side og legg på bacon og sopp. Skal skrive handleliste for helgen, men er helt blank på lørdagsmiddagen.


Vi er ganske lei taco, pizza og lasagne. Enkel lørdagsmiddag for 4. Recept och tips för LCHF. Vennligst la dette feltet stå tomt. Få nyheter og oppskrifter rett i innboksen din! Meld deg på nyhetsbrevet her!


Ditt navn og e-post vil aldri bli publisert eller delt med andre. Disse oppskriftene bør falle i smak hos de fleste barn. Dessert til forrett Elna Høyer-Dahl (41), redigerer og mamma.


Tidligere denne måneden kunne Trine Sandberg (52) markere at det er ti år siden eventyret med Trines matblogg startet:. I november ble hun for andre gang på rad kåret til Årets matblogger i.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg