mandag 15. juli 2019

Silikon før og etter bilder

Vi har et stort utvalg design tilpasset livets viktigste øyeblikk. Last ned appen og bestill. Bevar minnene i en vakker og personlig fotobok. Bestill lett online her! Jeg angrer litt på at jeg ikke tok noen ordentlige bilder før jeg gjennomførte operasjonen!


Jeg tok et par bilder , jeg syntes nesten det er litt vanskelig å se på disse selv.

Det minner meg bare på hvor vanskelig jeg faktisk hadde det og hvor ille jeg tenkte om meg selv! Jeg har vell sett på de bildene to ganger etter jeg tok silikon. Jeg var som sagt på skolen og tok tentamen dager etter operasjonen. Selvfølgelig, jeg kunne kjenne smerter og jeg måtte bevege meg veldig rolig, men det gikk veldig greit. Jeg tok silikon rett før sommerferien, så de kommende skoledagene etter operasjonen var heldigvis veldig avslappende.


I dag fikk jeg også se bilde av hvordan puppene mine så ut før jeg tok silikon. Jeg sendte jo det inn til kirurgene på fornebu da jeg var år gammel og skulle booke operasjonen, jeg husker jeg gruet meg skikkelig til det for jeg viste aldri puppene mine til noen. Før - etter - bilder ved brystoperasjon.


Med pre- og postoperative bilder menes bilder av personer som viser deres utseende før - og etter et kosmetiske inngrep, og på den måten viser resultatet av et kosmetisk inngrep.

Forbudet innebærer at det for eksempel ikke kan brukes bilder som viser en person før og etter en fettsuging, bukplastikk, brystforstørrelse eller ansiktsløft. Jeg la inn silikon for mnd siden, veldig veldig fornøyd! Men e jo massevis av før og etter bilder å finna på internett.


Okei, jeg har endret litt syn på silikon etter å ha sett noen av de bildene. Jeg står helt fast på den her bloggingen for tiden. Det blir mye silikonsnakk på bloggen nå for tiden, men det er liksom enten det eller. Forbud mot bruk av pre- og postoperative bilder. Markedsføring av kosmetiske inngrep skal ikke inneholde pre- og postoperative bilder.


Dette betyr at vi ikke har lov til å vise før - og etterbilder i forbindelse med plastiske operasjoner på våre hjemmesider eller i annen markedsføring. Før og etter bilder der man fokuserer på leppene! Jeg fylte faktisk leppene etter at jeg tok silikon og jeg angrer ikke et sekund.


Jeg syntes det er fint med store lepper, noe som jeg ikke hadde i det hele tatt fra før av. Aldri i verden om eg legge ud bilder av mine egne. Du kan søka på ka størrelse du har nå og ka størrelse du vil ha osv, så får du se før og etter bilder. Hun hadde lagt inn silikon etter å ha blitt flat pga.


Det er vi stolte av og veldig glade for. Foer og etter bilder fettoverfoering. Både før , under og etter operasjonen. Kunne ønske jeg hadde flere bilder men dette er i hvertfall når ting begynte å bedre seg og jeg begynte å.

Lagt ut bildet her før. Etter en kjap runde innom div toppblogger konstanterer jeg at de fleste har silikon , og for å være helt ærlig vil jeg jo ikke være dårligere! Så nå har jeg ordent det også, det kostet litt. Men herregu noe kan jeg vel ofre for å få opp populæriteten på bloggen min!


Viser du oss et bilde av en annen kvinnes bryster kan det gi kirurgen en viss innsikt i hva du ønsker i forhold til form, men det er ofte ikke mulig å oppnå akkurat det som bildet viser. Hadde jeg hatt litt pupper og ikke tenkt på akkurat dette minst en gang om dagen, for det gjorde jeg! Da hadde jeg nok aldri tatt silikon. I noen tilfeller kan en brystforstørrelse med silikon påvirke muligheten til å amme,.


De fleste pasienter ser nok på internett og før og etter - bilder på utenlandske. Sykepleierne var veldig omsorgsfulle, og sørget for at jeg hadde det jeg trengte - og at det gikk bra! Jeg tror ikke jeg har opplevd at det er så bra på norske sykehus engang. Så jeg vil definitivt anbefale klinikken videre, om noen vurderer det, men er usikker.


Nettsiden består av brukerskrevne erfaringer med før og etter bilde , prissammenligning av behandlinger som restylane, botox, hårtransplantasjon, og brystforstørrelse. Jeg har hatt silikon i litt over år og har begynt å få ubehag og smerter i brystene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg