mandag 22. juli 2019

Oppskrift karameller myke

Oppskrift karameller myke

Grensehandel direkte til døren - Kjøp online her. Gå ned i vekt fort uten å sulte deg selv. Se våre beste oppskrifter på nett. Velkommen til MENY. Si JA til stort utvalg.


La våre oppskrifter inspirere deg! Hvis du likevel vil bruke termometer, kan du koke karamellen til den er 1grader C. Den ferdigkokte karamellen skal være gyllen i fargen og tykne noe i konsistensen. Myke karameller – finnes det noe bedre?


Dette er det perfekte julegodteriet og den perfekte, spiselige julegaven! Merk at karamellene blir harde når de er kalde, men de blir myke igjen om du lar dem stå en liten stund i romtemperatur. Begge deler er kondensert melk som selges på hermetikkboks, men den søtete.


Oppskrift karameller myke

Jeg synes ikke det er nødvendig å måle temperaturen når jeg bruker denne oppskriften på myke karameller. Det er viktig at du bruker søtet kondensert melk til denne oppskriften , og ikke vikingmelk. Seige, gode fløtekarameller er julegodt du garantert blir hekta på! Pynt dem med frysetørket bringebær, tyrkisk pepper, flaksalt eller annet godt, og pakk dem inn i cellofan så har du en kjempefin spiselig julegave.


Oppskriften gir ca. Myke fløtekarameller som du enkelt lager selv med vår oppskrift ! Se oppskrift på karameller her! Vær med på å gjøre oppskriftene våre enda bedre! Kom med dine tips og ideer til forbedring her.


Vær forsiktig med personangrep og sjikane og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Disse derimot er helt fri for begge deler, men veldig, veldig gode! Deilige,søte karameller som er myke og smelter på tungen. Karameller er blant en av mine favoritter når det kommer til godteri. Disse karamellene er myke , gode , med ekte meierismør og kremfløte.


Ikke tar de så lang tid å lage heller, ca en halv time så er de ferdige. Jeg er (i følge tradisjonen) kanskje litt tidlig ute med å suge på den myke og hjemmelagde utgaven av Werther’s Original, men jeg kunne ikke la være. Denne oppskriften må bare deles – rett og slett fordi dette trolig er verdens beste karameller (jada, jeg vet jeg er inhabil). Det kritiske punktet er å koke karamellene lenge nok. Utfordringen er å finne ut når massen er akkurat passe seig.


Oppskrift karameller myke

Koker du massen for lite blir det noe kliss, lar du de koke for lenge, harde. Massen må koke den er 1grader, for perfekt konsistens. Du kan bruke et digitalt steketermometer for å sjekke temperaturen underveis #128578; oppskrift gir ca. Tørsleffs søt kondensert melk, 3gr 2g sukker 1g lys sirup 1g smør ¼ ts flaksalt.


Jeg bruker en grillform i aluminium. Ha alle ingrediensene unntatt saltet i en tykkbunnet kasserolle og kok opp på medium varme under. Fudge er julens mest populære oppskrift. De er myke , kremete og smelter i munn.


Det er ikke uten grunn for denne fudgen er vanvittig god. Jeg får veldig mange spørsmål angående fudge, derfor ville jeg ta med denne oppskriften i nettkurset. Jeg går nøye gjennom fremgangsmåten og tar opp de tipsene som du må vite om.


Lag hjemmelagde karameller til jul, de er perfekte både som julegodt og som gaver. Denne oppskriften gir ca karameller , og de har en holdbarhet på opptil måneder dersom de oppbevares tørt og kjølig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg