onsdag 18. desember 2019

Piercing i nippelen

Brystvortene mine er vendt innover ytterst, noe jeg syns er veldig stygt. Menn her inne - hva synes dere om. Nippel piercing - Kropp og helse - Kvinneguiden. Piercing i nippelen - Seksualitet - Kvinneguiden. Om brystvorter Noen ganger brystvorter er ogs dekorert med maling, pasties eller piercing i. Er en jente på snart år som skal pierce nippelen på fredag.


Vil ikke si jeg gleder meg no særlig til det sekundet nåla stikker gjennom men kjekt å være litt forberedt osv. Bare med den signaturen kan det hele virke litt homofilt. Anyhow - hvorfor skal du ha piercing i nippelen ? Mange mødre med piercing ammer uten problemer. Noen rapporterer om problemer med tette melkeganger, lite melk, infeksjoner eller at barnet har problemer med å holde et godt sugetak.


Det må tas av før amming. Har veldig lyst på piercing i leppa! Brystvortepiercing er en veldig vanlig piercing både blant menn og kvinner.


Noen velger å pierce bare den ene, mens andre velger begge. Mest vanlig er det at piercingen settes horisontalt, men den kan også settes på skrå eller vertikalt. Jeg får ikke lov til å. Tok den ut mange år før jeg ble gravi men den grodde aldri - jeg kan ha i ring når jeg vil (men har ikke hatt nor i den på mange år) Da jeg ammet førstemann var det betydelig mindre melk på det brystet, og utdrivningen var litt dårligere.


Syns det ser så utrolig sexy ut! Utenom puppene da kanskje, som hoppa fra en koselig 70B til 70C på noen uker Men der skylder jeg på p pillene. Spørsmål til jordmor: hei. Har lyst på piercing , men er bekymret for infeksjon og at det er vondt. Hører så mye om det.


Har så sinnsykt lyst på men vet ikke om det er værdet om man bare må ta den ut til slutt blir det hull i nipplen da? En venn av meg pierca nippelen i Polen, og det var vistnok ikke spesielt godt. Vurderer å skaffe meg piercing (over øyet) men kunne ikke funnet på å pierce meg selv.


Spesielt ikke i tunga, leppa eller nesa, som er spesielt utsatt for infeksjon. Priser piercing Oslo. Eg tenkte at eg sku ta piercing i navlen sjøl ein dag. Faktisk har denne formen for kroppsutsmykning vært vanlig siden oldtiden.


Piercing i nippelen

I dag finnes fremdeles de som piercer seg for religiøse eller kulturelle grunner, men for ungdom i vesten er piercing først og fremst brukt som pynt. Uff, synes piercing i nippelen høres forbanna vondt ut :p Har også hørt rykter om at hvis du har det lenge nok, og tar den ut, og da skal amme, så kommer melka ut fra hull, og ikke bare ett. Men jeg synes faktisk det kan være ganske fint. Den piercing består av en generelt horisontal vektstang eller ring ved basen av nippelen. På grunn av plasseringen på kroppen og følsomheten i området, er brystvorten piercing i fare for infeksjon hvis ikke tatt vare på ordentlig under healing prosessen.


PrebzOgDennis 199views. PIERCING OMBLIGO SIN DOLOR,COMO SE HACE UN PIERCING EN EL OMBLIGO RAPIDO Y BIEN HECHO-NAVEL PIERCING - Duration:. Er det farlig å ta en helix piercing ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg