mandag 2. desember 2019

Verdens styggeste navn

Kommer ikke på jentenavn jeg ikke liker i farten, men hadde jeg fått en sønn hadde jeg aldri verden kalt han for Ronny eller Harry. Kan ikke noe for det, men de to navnene liker jeg ikke. Heldigvis ingen som har nevnt navnet mitt som styggeste navn.


MENLINGSLØS post, men jeg skal skrive en novelle og jeg har lyst på de styggeste navnene i verden, det er ikke meningen og komme med jeg synes adam er verdens styggeste navn det jeg har lyst på er blandingnavn, eks. Eieren, Holly Chandler, brukte pengepremien på rundt 9.

Verdens styggeste navn. Hvis jeg skal ha varen, så kjøper jeg den selvsagt heller med avslag enn til fullpris. Uansett hvor lite jeg sparer, så sprer jeg litt.


Men jeg handler ikke på 1 eller heller om jeg ikke trenger varen. Men dette er ikke bare et navn , men navnet til et spesifikt barn. Tenk selv å få slengt i ansiktet jeg leste et innlegg fra kusinen din på internett hvor hun skrev at du har fått baby og navnet til babyen burde vært forbudt.


Stygge stygge navn. DET NAVNEVALGET dere som foreldre tar, følger med barna hele livet.

Foto: Frank May (NTB scanpix) Det kan være vanskelig å finne et passende navn til sitt nyfødte barn. Dette er et fullstendig umulig spørsmål å svare på fordi jeg har vært i svært få av verdens byer. Men år gammel måtte hun forlate denne beskyttede tilværelsen: Hun reiste ut og ble en attraksjon som verdens styggeste kvinne på et omreisende tivoli i USA. Men av de jeg har vært i, er det to stykker som skiller seg klart ut.


Den første er Nikel Den andre er Zapoljarnyy. Begge ligger som dere kanskje vet nordvest i Russlan og begge er ekstremt forurenset. Alle hunder er elskbare, sier arrangørene bak konkurransen. Vi kjemper stadig etter anerkjennelse, enten det er gjennom våre talenter, hardt arbeid eller utseende.


En liten kjøter med navnet Peanut stjal showet og gikk helt til topps i kåringen blant veldig mange andre under. Liste over verdens lengste stedsnavn inneholder stedsnavn i verden som har mer enn bokstaver i navnet sitt. Liker generelt korte jentenavn som ender på -a, både Hedda, Nora, Thea og Oda er vakre navn , men krona på verket er uten tvil: Tuva! Vil gjerne ha ei datter en gang jeg, og hun skal aller helst hete Tuva.


Da var mange ord som ligner på navnene lite kjent. Eksempler på slike navn er Analius, Blostrup, Dille, Drua og Gammel, sier Utne. Alle bilene stuper inn i krysset samtidig og ender opp en i uoppløselig trafikkfloke.


Trafikkpolitiet har forsvunnet,. Basert på det jeg husker fra forrige innlegg: Jeg søker hjelp hos deg som fastlege fordi jeg har bipolar lidelse type 1.

Jeg har vært innlagt flere ganger med mani. Nå er jeg umedisinert og uten kontakt med psykiatrien. Jeg er redd for å bli syk igjen og trenger hjelp. Helst vil jeg bli henvist t. Jeg syns ikke mitt navn er så vanvittig fint heller, selvom det ikke er på min på topp liste over de styggeste , men det er så definitivt ikke på.


Politiet har frigitt navnet på mannen som omkom i fjellulykken. Tromsø skal kåre byens styggeste bryllupsbilde. Her er verdens styggeste dyr. Faen meg ta et hint.


Jeg kunne ikke ha brydd meg mindre om vi skulle ha gjester eller, ikke. En av de mer kjente kvinner med navnet Tore, var skuespillerinnen Tore Segelcke. Det å ta en småkjip bil og gjøre den tøff gjennom modifikasjoner og styling, er noe som kan være ganske tøft.


Selv om vi kanskje aldri fikk de beste resultatene, ga TV-serien Pimp my Ride et innblikk i hvordan man kunne ta ganske slitne biler og gjøre de spennende igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg