tirsdag 4. april 2017

Petunia sokker

Petunia sokker

Bekreftelsen kommer med en gang. Kjapt og lekende lett å booke med. Enkel og trygg nettbooking. Les ærlige gjesteomtaler – book nå! Laat je inspireren!


Petunia sokker

Har du lyst til å lære deg å strikke sokker , men ikke visst hvor du skal begynne? Hun har lagt ut en super oppskrift på enkle sokker til barn og voksen på bloggen sin, med bilder og instruksjoner. Jeg sier ikke at dette er den riktige måten, men jeg synes den er enkel å skjønne. Håper du også syntes den var enkel å forstå, og nå har lært deg en nyttig metode for hvordan man kan strikke sokker.


I tillegg har hun lagt ut en tabell for ulike størrelser. Fortsett til sokken når fram til midt på lilletåa eller lilletåtuppen. Prøv sokken underveis og juster gjerne fellingen etter din fot.


Petunia sokker

Stopp for tåfelling etter å ha strikket vristen. Tå med sidefellinger – teskjeoppskrift Dette er en rund og flat tå, egnet for sokker til voksne. Tips 1: Jeg gjentar tipset om strikke de to sokkene parallelt, s unngr du bli. Legg opp masker, eller fler eller færre ettersom hvor stor klut du vil ha, eller tilpass etter tykkelsen på pinne og garn.


Jeg fikk ett spørsmål om jeg kunne forklare hvordan jeg strikker sokk , så derfor kommer det en sokkeoppskrift i bloggen. Håper dere kan ha nytte av den. Petunia : Lr strikke sokker med Petunia 24. Det finnes ulike måter å felle til tå på denne sokken , og hvilken metode du velger er opp til deg. Personlig liker jeg stjernetå best.


Shop Falke TIAGO - Sokker - petunia for kr 12(39) hos Zalando. Fri frakt på bestillinger over 2kr. Veldig gode sokker med god passform og kule farger!


Bomull Polyester Elastane Maskinvaskes på 40°C. Sokker og strømper - mange forslag til ulike måter å strikke sokker eller strømper. Barn har godt av vre i aktivitet - 27.


Petunia sokker

Måten å strikke sokker på, som jeg viser her, er den samme som jeg lærte av moren min da jeg var i tenårene. Hvor mange slike par det har blitt siden den gang skal være usagt, men det er mange! Stripe-på-stripe-stømper. Bildebeskrivelse og norsk tekst.


Oversikt over maskeantall for størrelser fra år til herresokker. Jeg strikker høstens sokker med Sterk fra Du Store Alpakka. Sterk er i høst kommet med et par nye farger også, så det er rikelig å boltre seg i når det gjelder farger.


Med utgangspunkt i Arribasokken kan man strikke sokker både den ene og den andre veien. Det er noe helt spesielt med den norske ulla, og vi vet at det ikke bare er oss, men mange av dere som også har en kjærlighet for 1 norsk ull og vårt Finullgarn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg