fredag 15. april 2016

Hundenavn til tispe

Hvis du har hun lurer du kanskje på hvor vanlig navnet dens er. Er du på utkikk etter et kult hundenavn til tispen? Da har du kommet til riktig sted.


Her finner du en alfabetisk liste med mange kule og fine forslag til navn til hunden. Alfabetisk liste med hundenavn til tispe.

Hundenavn til hann-hunden finner du her. På denne siden finner du en alfabetisk liste med mang fine forslag til navn til hunden. Finn ut hvor populært navnet på hunden din er.


Leter du etter et kult hundenavn til hann-hunden? Ikke et hundenavn jeg ville valgt selv da. Liker litt spesielle hundenavn , som ikke så mange andre har.


Har en nevø på år, som heter det samme som hunden min (bare at han skriver det Theo).

Forrige hunden min het Dina, et navn jeg liker veldig godt. Se også vår oversikt over hundenavn etter rase, eller kos deg videre på denne siden om du leter etter (eller vil gi råd om) hundenavn til tispe uavhengig av rase. Vi klarer jo ingen ting.


Laget har gått fra å være dårlige bakover til rett å slett å være dårlig i alle ledd. Vi får en tispe valp i midten av desember og vi klarer ikke å finne noen navn til henne. Oppdretteren kaller hun no for Brita men vi har ikke helt falt for det navnet.


Moren er golden retriver og faren er blanding av golden retriver, border collie og labrador. En av de største informasjonskilder om hunderaser. Her kan du lese om og sammenlikne over 4hunderaser, se bilder og filmer og dele dine erfaringer. I tillegg finner du hundenavn , artikler i DogLex, oppdrettere, dyrleger, klubber, hundehotell, kurs og skoler, dyrebutikker og mye mer. Hei alle sammen I januar skal jeg og samboeren min hente oss en samojed.


En tispe , men vi har ikke funnet noen navn enda. Tenkte kanskje litt på melis. Tusenvis av navn til hunder! Dette er en liste med rundt 10.

Med andre ord navn som er litt anderledes. Vi har tusenvis av hundenavn på lager! Vår tispe heter Pepsi. Jeg synes Taxi er et fantastisk morsomt hundenavn.


Jeg skal snart få meg en chihuahua som er tispe , derfor trenger jeg tips til navn! Jeg vil helst ikke ha ett typisk navn, men noe med en fin betydning. Tips og idéer om hundenavn til pomeranian hunder: Hvilke hundenavn synes du passer på en pomeranian hund? Gi dine forslag under! Har du kanskje en pomeranian selv?


Eller trenger du navn til din pomeranian? Sist eg kjøpte meg kvalp fekk eg hjelp her inne til å finne eit spesielt navn, som eg fortsatt ikkje kjenner nokon andre som bruker. I tillegg hadde det navnet ei god betydning som passa godt til kvalpen. No sit eg her igjen, med ein ny kvalp og kvenner og kvenner på navn, men vert aldri fornøgd.


Dermed prøver eg igjen med hjelp her inne. Jeg har to pene navn et til tispe og et til hanne, men det får ingen vite, for det skal jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg