mandag 18. april 2016

Oppskrift på kari traa lue

Oppskrift på kari traa lue

Kjøp Kari Traa lue hos Outnorth. Prisløfte, åpent kjøp og kostnadsfritt bytte. Gå ned i vekt fort uten å sulte deg selv. Se våre beste oppskrifter på nett. Velkommen til MENY.


Oppskrift på kari traa lue

Si JA til stort utvalg. La våre oppskrifter inspirere deg! Strikkeoppskrifter for luer og hodeplagg finner du i denne seksjonen. Håper du finner en lue du vil strikke. Utslettet på lår, knær og albuer kjentes til slutt ut som skorpe,.


Kari Traa lua ser visst også ut til å være ganske så populær, så da måtte den bare prøves ut også. Fant en grei bildeforklaring på bloggen Niko, så for bildeforklaring kan dere se her. Men tenke iallefall for min egen del å prøve å knote ned en oppskrift , denne er damestørrelse.


Oppskrift på kari traa lue

Strikket lue inspirert av Kari Traa sin kolleksjon. Takk for oppskrifta ! Holder på med min første lue nå, og det blir nok mange fler! Cortina fra Sparkjøp som skal være pinner men brukte og fikk en god å tett lue. Brukte også garn som heter gjesdal Glow.


Leter du etter kari traa lue oppskrift ? Finn de beste prisene og det største tilbudet hos Onlinevarer. Dette er Jorids tredje bok, og denne ganger får du oppskrifter på votter, vanter, luer, sokker og leggvarmere til barn i alderen til år. Her er det sett med matchende design i herlige, fargerike mønstre med motiver barn er glad i, som kjøretøy, bamser, katter og ponnier. Mønster på handlenett fra Timotei.


Oppskrift Boklansering kjole i dusgrønn melert med bling. For at syingen alltid skal være en glede, og for å gjøre plaggene jeg lager unike, ønsker jeg å ha en del kreativ frihet på det jeg lager på bestilling. Du velger selvfølgelig ønsket plagg, str og f. Resten ønsker jeg å kose meg med å sette sammen på syrommet. From bags, beanies, socks and more, Kari Traa accessories compliment your every activity – and mood.


Se beste pris på Kari Traa Kari Lue. Les tester og omtaler før du kjøper. Sammenlign priser på Kari Traa Rose Luer. Finn tilbud fra butikker, og les anmeldelser på Prisjakt.


Oppskrift på kari traa lue

For flere år siden laget jeg mønster til og strikket etterligninger av Kari Traa -luene. Jeg var på sportsbutikken en dag, og da så jeg at samme teknikk har blitt brukt til å lage pannebån fortsatt for Kari Traa. Legg opp med okergult på pinne nr m og strikk rett, vrang rundt i vrangbordstrikk ca cm. Skift til pinne nr ½ og strikk mønster A. Sett de første m på en hjelpepinne (= maskene midt oppå foten) og fortsett fram og tilbake over de resterende maskene. Er så dille på å strikke lue i det siste, har allerede en lang strikke liste, men skade ikke med en ekstra prosjekt.


Her er min siste prosjekten, planlegger en vår lue med en av mine favoritte diagram. Luen strikket i Du Store Alpakka og dusken av samme garn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg