mandag 9. april 2018

Bikuben scrapping

Vi benytter cookies på vår hjemmeside, slik at du enkelt kan plassere din ordre - og vi kan yte deg god service. På dette kortet har jeg lekt meg med stempler fra Norsk stempelblad og laget en bakgrunn med flere farger. Jeg har lagt et glitterark under mønsterarket og jeg har pyntet med elementer stanset ut med dies fra Kort og godt, Wild rose studio og Memory Box. ColorBox - Cats Eye. Distress Ink Refill.


StrømmenVis veibeskrivelse.

En tag med mønsterark fra Simple Stories - Reset Girl. Velkommen innom for en hyggelig handel! Jente i begynnelsen av 30-åra, som holder til i Troms, sammen med familien min. Jeg kan ikke annet enn å gi denne godteributikken en.


Eller skal vi si livsstil? Denne bloggen dreier seg om scrapping og livet. Og ellers alt annet. Papir, stempling og scrapping Atelier Nyrud. Avholder også kreative kurs.

Selger utstyr til scrapbooking og papertole. Hallerud kultursenter. Salg av utstyr til scrapbook (album), kortlaging, stempling m. Bikuben hobby og gaver.


Hei, jeg heter Monica Nilsen Schancke, jeg bor på fosen i Sør-Trøndelag. Nettbutikk for scrapbooking og kortlaging, samt. Jeg er gift og har to gutter og ei jente. Denne siden blir nå Venner av scrapping.


Vi ønsker dere alle en riktig God Jul. Scrapping - Norge med telefonnummer, adresse og kart. Sammen har vi Daniel på år og Vidar har en datter, Trine, på år. I fjor høst fikk jeg bestilling på et førstehjelpsskrin til en dame som fylte år. Damen skulle om kort tid til Thailan så skrinet bl.


Rettere sagt en dobbel side :) Tar med bilder av sidene hver for seg :) D. Jeg vil gjerne melde meg på Norske Scrappere. For tiden er min store lidenskap og hobby å lage kort. Kjempekoselig om noen har lyst til å titte innom bloggen min.


Legg gjerne igjen et spor etter deg.

Teksten er en thickers fra Nille og klistremerker fra Basic Grey. Minstejenta vår elsker rosa, så derfor fant jeg ut at jeg skulle lage en helrosa side til henne. Takk for fin tutorial. Har Cameo versjonen selv.


Det jeg kan trekke fram av fordelene ved denne er spesielt arbeidsbredde. Skjærematter finnes i 12xog 12x, noe som gjør at du kan kjøre det meste av dekorark som blir levert i format 12xog stående Apå 12xmatta hvis man skal lage bokser som fort trenger litt areal hvis de ikke skal deles opp for mye. Jeg har brukt de flotte nye julepapirene til Maja design og dies og stempler fra Papirdesign.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg