tirsdag 10. april 2018

Asker gynekolog

Møt våre gynekologer hos Volvat. Hos oss kan du raskt få time. Få god hjelp av våre erfarne leger. Finn ditt nærmeste senter. Mange kvinner opplever store kroppslige forandringer i forbindelse med overgangsalderen.


Forskjellige former for blødningsforstyrrelser er gjerne de første symptomene, når hormonverdiene blir lave er hetetokter, nattesvette, dårlig søvn og mindre energi typiske plager.

Brukervurderinger, autorisasjon, kvalifikasjoner, kontaktinfo, ev. Din neste gynekolog finner du her. Jeg er så takknemlig for å være pasient hos Vibeke for å ta årlige sjekker og evn ved akutte behov. Hun er dyktig, omsorgsfull og har fåttvmeg til å ikke grue meg på forhån og heller ikke under besøket. Askergynekologen fra , Viken.


Gynekologer arbeider også med svulster i de kvinnelige organene, blødningsforstyrrelser, vannlatingsproblemer, barnløshet, problemer i tidlig graviditet, hormonforstyrrelser og medisinske årsaker som forhindrer et normalt seksualliv. A-Medi er et privat spesialist- og familieklinikk med fokus på helhetlige helsetjenester. Vi har dyktige spesialister innenfor flere fagfelt med kort ventetid og ingen henvisning er nødvendig!


Celleprøve av livmorhalsen kan redde liv.

Unngå livmorhalskreft. Flink gynekolog :) Jeg var hos Dr Nahid for behandling celleforandringer da jeg fikk beskjed fra fastlegen at jeg må opereres bort livmorshals min pga forstadiun til kreft. Men jeg valgte å gå til Dr.


Nahid da jeg hørte at hun er mye flink til behandling av celleforandringer. Dropin kan hjelpe deg med et bredt spekter av medisinske problemstillinger – de samme problemstillingene en fastlege eller legevakt kan hjelpe deg med. Epost: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. Etter anbefaling bestilte jeg time, tross jeg bor i Oslo.


Oppsøkte henne i forbindelse med barnløshet, og møtte god ti empati, gode og realistiske råd og generelt ei flink og hyggelig dame! Vi anbefaler og utfører årlige helsekontroll hos gynekolog med fullstendig gynekologisk undersøkelse inkludert vaginal ultralyd av livmor og eggstokker, celleprøver for å forebygge livmorhalskreft, blodprøver og ev. I tillegg utføres undersøkelse av bryster med palpasjon (undersøkelse med hender).


En gynekolog -time koster 99-. Om Fødselshjelp og kvinnesykdommer: Gynekologer har spesialisert seg i kvinnesykdommer og svangeskap frem til fødsel. Vi tar kun ekstra for spiralinnsetting som er 19- og kostpris for spiralen.


Det er enkelt å booke time. Klikk på booking-knappen på denne siden. Nahid Heydarpanah, spesialist i kvinnesykdommer og fødselshjelp.


Hun har jobbet på flere store sykehus i Danmark og Norge i mange år.

Velkommen til Smestadgynekologene. Vi tilbyr: Utredning, behandling og oppfølging av gynekologiske sykdommer og problemer, Barnløshet, Oppfølging av risikosvangerskap. Rammer og avtaler Regional plan for avtalespesialistområdet i Helse Sør-Øst.


Den regionale planen skal gi grunnlag for videreutvikling av avtalespesialistområdet, med angivelse av fagområder hvor kapasiteten bør styrkes og antall driftsavtaler økes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg