fredag 27. april 2018

Gravid men negativ test

Nå kan du bestille fra Vitusapotek på nett. Stort utvalg, Rask og Enkel frakt. Bestill fra Vitusapotek på nett. Her kan du bestille klargjøring. Finn informasjon om din resept her!


Spesialkompetanse innen hudpleie.

Din beste rådgiver på hud. Få konkurranser, tilbud og råd. Registrer deg i dag! Mensen har ikke kommet enda, men resultatet er en negativ graviditetstest. Kan du likevel være gravid ? Skal gje deg eit rå eg ville blitt like mykje som deg å fått, vente med å teste.


Vent og test igjen, vent og test igjen. Nå skulle jeg hatt mensen for en uke siden og den ser ikke ut til å komme. Eller at den kan være feil?

Testen heter A noen som har erfaringer med den? Gravid men negativ test ? Jeg hadde siste mens april. Jeg tok en graviditetstest fredag mai, noen dager før forventet mens. Hei, jeg håper noen her kan hjelpe meg litt.


Har noen opplevd å være gravid , men at testen har vist negativt? Har noen av dere opplevd at det tok lang tid før testen slo positivt ut? Du har tatt graviditetstest, og flere enn én, mer enn dager etter forventet menstruasjon, dvs mer enn dager etter eggløsningen (potensiell befruktning) og skulle vanligvis være trygg på at du ikke er gravid , men det betinger at du vet omtrentlig, pluss minus en dag eller to, når eggløsningen din er (dager før forventet mens).


Men det vil jo slå ut på testen. Er hcg på hjemmetester. Er akuratt det samme dei måler i blodprøvene. Så tror ikkje det er graviditet på gang.


Eg var hos legen selv ein gang eg var veldig forsinka med mens og hadde melk i puppene( år siden fødsel og år siden ammeslutt) hadde masse symtom men negative tester. Vi prøver absolutt ikke å bli gravide akkurat nå, men det har seg sånn at jeg ikke har hatt menstruasjon siden november. Til og begynne med tenkte jeg at det bare var siden jeg ammer, da test var negativ , men nå begynner jeg å bli litt bekymret for at noe kanskje er galt da den hersens tanta ikke kommer.


Ja, eg har opplevd å få negativ test , men var gravid. Då eg skulle ha nr to, var mensen uregelmesseg etter forrige fødsel, så eg fekk negativ test då eg testa den dagen (eller var det dagen etter?) eg trudde eg skulle ha mensen. Vart negativ , og eg tenkte ikkje meir på det før nokre uker seinare.

Noen flere som har opplevd å være gravid selv om testene har slått ut negativt i lang tid? Negativ test i uke men likevell gravid Hei! S graviditetstestene kan ikke vre helt sikre som man skal ha det til Hva med dere. Test for en liten uke siden men den var negativ , kan jeg vre gravid selv om. Testet dere negativt, men var likevel gravid.


Men hvorfor fik jeg negativ test ved lægen, og er der nogen der har haft samme oplevelse? Jeg er blevet usikker omkring om jeg er gravid , pga, de negative test. Hvis jeg er gravid er jeg uger og 5dage nu.


Så det vil være lidt underligt at få en negativ test igen. Håber der er nogen derude der har prøvet noget lignende. Jeg tester igen, men stadig negativ.


I lørdags var jeg så gået dage over tid og tager endnu en test , men den er stadig negativ.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg