torsdag 19. april 2018

Juledikt til kort

Dersom du heller ønsker forslag til en kort tekst til julekortet, kan du finne dette på denne siden: Tekst til julekort. Juledikt – av 23. La alle problemer bli små og forsvinne.


La dagene som kommer bli gode og fine. En god jul ønskes deg og dine Flere som har dikt til å ha på julekort?

Hva skriver man på julekort? Korte , koselige julefortellinger - Høytider og. Skal du sende julekort, og er på jakt etter en passende tekst eller hilsen til kortet? Da har du kommet til riktig sted. Her kan du finne tips og inspirasjon til tekst som kan passe til din julehilsen.


Jeg samler på vers til julekortene jeg fortsatt sender, og for det meste sender jeg ulikt til alle. Stor gjensidig glede, når jeg virkelig treffer! Det er faktisk ganske så upersonlig!

Så derfor prøver jeg å sende, og gi julekort til de jeg synes fortjener det. Jeg synes ett lite dikt kan være flott og personlig, og jeg kjenner flere, som synes det å få ett kort med noen ekstra or er veldig koselig. Så lager vi kort og skriver med ønske om jul som blir fin.


Og sender med denne hilsen en klem fra familien min. Så hvitt og stille det daler ned med bud om vennskap og julefred. Litt stemningsfulle foruten lyd de danser sammen, det er en fryd. Med hvite snøfnugg min tanke går til gode venner, som hilsen får. Et kort og greit juledikt nå som det bare er en uke igjen til den store dagen.


Dette diktet er svært uttrykksfylt, og vil bli lest uten utbytte om det ikke blir lest med innlevelse. Noen juler er det viktig med whisky. ES, Korte og greie dikt, Nr.


Se også: Morsomme ordtak. Har du skrevet et morsomt dikt, som du kunne tenkt deg å få publisert på denne siden? Tips oss gjerne ved å bruke kommentarfeltet nedenfor.


Stort utvalg og rask levering! Dagsekker, Tursekker, Klatresekker. For menn, kvinner og barn!

Klær og utstyr til nedsatte priser! Softshelljakker og mye mer! Fjellsko, Løpesko, Multisportsko. Personlige invitasjoner og kunngjøringer som du kan dele den store nyheten.


Har i år laget noen julekort selv. Sydd små korsstingsbilder og limt de inn i kort. Nå nærmer det seg tiden da de skal sendes, og jeg vil gjerne gjøre de mer personlige med noen juledikt eller annet jeg kan skrive inn. Har tenkt på om det er noen sanger jeg kan bruke, men kommer ikke på noen. Del her, for det er så vanskelig å finne på en liten hilsen.


God jul til deg og dine. Når nettene blir lange og kulda setter inn. Her finner du tips og inspirasjon til tekster som kan passe å skrive på kortet til innflyttingsgaven. Jeg har valgt å gjøre julekortene mine litt mer personlige i år, derfor har jeg skrivd et dikt på hvert kort. Kom til kirke, klokker kimer for nå ringes julen inn fred på jord i disse timer julefred i sjel og sinn.


Oppe på himlen langt fra det fjerne, sitter en engel på en vakreste stjerne. Eller et dikt til f.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg