tirsdag 1. oktober 2019

Hvor stor sannsynlighet er det for å bli gravid

Norway Shop, den offisielle butikken for gensere fra Dale. Kjøp ullgensere for men, norske luer og merino ul gensere for damer og men. Forskere har beregnet den gjennomsnittlige risiko på ulike tidspunkt i en kvinnes månedlige syklus, men det er viktig å huske på at risikoen kan være høyere eller lavere.


For de aller fleste kan det likevel ta både fire og fem måneder, og det er ikke uvanlig at det kan ta bortimot ett år selv om dere er friske. Sjekk hvor stor sjanse det er for å bli gravid med spiral og andre former for prevensjon.

Tina (25) hadde spiral, men ble gravid etter et one night stand. Svar: Det er en vanlig misforståelse at hvis en kvinne har sex i løpet av perioden hun har mensen, at hun da ikke kan bli gravid. Selv om det er usannsynlig å bli gravid under mensen, er det absolutt mulig. De fleste kvinner har perioder som varer fra to dager til åtte dager, og finner sted hver til dag. Jeg er redd for å være gravid.


Hvor stor sannsynlighet er det for at jeg er gravid ? Nøyaktig hvor stor sannsynlighet er det for at en jente blir gravid av precum? Er det stor sannsynlighet for å bli gravid når man bruker kondom?

Jeg og min kjæreste har hatt sex og han kom inni meg to av gangene. Satte inn implantatet implanon for mnd siden. Så i går jeg og kjæresten prøve en gang med kondom før spiralen blir satt inn. Det var vellykket og deilig. Men hvor stor sannsynlighet er det for å bli gravid når man har sex med kondom og den ikke sprekker?


Dermed er det et seksdagers vindu for sædcellene å møte og befrukte et egg, og dette er perioden når er det størst sjanse for å bli gravid. Du er mest sannsynlig å bli gravid hvis du har sex en eller to dager før du har eggløsning. Men det er vanskelig å fastslå den eksakte dag eller to rett før eggløsning. Enten paret forsøker hos oss for første gang, eller man kommer fra flere mislykkede forsøk ved andre klinikker er svar på dette spørsmålet noe mange par grubler på. SVAR: Hei Så fint at du kontakter ung.


Man er godt beskyttet mot graviditet når man bruker kondom under hele samleiet. Dersom du er bekymret for graviditet så anbefaler. Fertilitet og alder. Sjansen for å bli gravid reduseres med alderen.


Hos en 20-åring er prosent av eggene normale, hos en 40-åring er det prosent. Det har sikkert blitt spurt om før, men nettet mitt er så treit at det ikke funka å søke. Jeg lurer på hvor stor sjanse det er for at man blir gravid hvis man har sex samme dag som man har eggløsning.

Jeg og kjæresten hadde nemlig sex på morgenen når jeg kjente at jeg hadde eggløsning. De som svarer her inne er ikke akkurat representative. Det er mange som må gjøre en god del mer enn å gni seg med trusene til mannen sin for å bli gravid. Det er sagt at over av alle som ønsker å bli gravide.


I snitt har jeg også hørt , men hvis f eks hun er 1 frisk og mannen har noe redserte svømmere er vel kanskje sjansen større for å lykkes enn hvis problemet ligger hos henne. Men jeg har dårlig samvittighet jeg hadde lovet mamma ville jeg skulle vente til spiralen var på plass.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg