torsdag 10. oktober 2019

Tekst kort bryllup

Tekst kort bryllup

Stort utvalg og rask levering! Dagsekker, Tursekker, Klatresekker. For menn, kvinner og barn! Klær og utstyr til nedsatte priser! Softshelljakker og mye mer! Fjellsko, Løpesko, Multisportsko.


Stilige,elegante strømpebukser til brud og brudepiker,som setter prikken over i. Skal du skrive et bryllupskort til brudeparet, og trenger litt hjelp til teksten? Da har du kommet til riktig sted. På denne siden kan du finne tips og inspirasjon til hva du kan skrive på kortet til brudeparet.


Skal i et bryllup til helga, og trenger tips til tekst til bryllupskortet. Investerte for noen år siden boken Skriv et hyggelig kort. Tekst til kort til brudepar - Bryllup.


Det du skriver kan være enkelt og rett fram, men det kan også være noe brudeparet må fundere over. Håper denne dagen være den verste i deres ekteskap, er ikke noe man forstår umiddelbart, men når man endelig forstår hva det menes med dette, trekker man jo på smilebåndet. Amor siktet, traff sitt mål Brud og Brudgom, Deres skål! Gid den pil som traff så hvasst, alltid måtte sitte fast. De hjerteligste gratulasjoner til et flott par!


Det skader ikke om du liker sjefen! Som regel er svaret nei - så da må jeg lage noen som passer. Jeg ender dermed opp med et lite overskuddslager - for når jeg først er i gang kan jeg jo ikke nøye meg med ett kort :) Og en annen ting - er klærne passelige? Eller i vårt tilfelle - er de smale nok i livet?


Skal i bryllup imorgen og skal skrive noen lure ord på kortet. Men hva skriver jeg? Hva skriver man på kort til brudeparet? Artikler fra forsiden.


Leder du efter en god tekst til et bryllupskort? Du er kommet til det rigtige sted. Vi har samlet mange tekster, der kan passe i et bryllup. Vi kender det allesammen alt for godt! Vi er inviteret til bryllup hos vores venner, familie, kollega, vi har købt en rigtig fin gave og vi har måske endda selv kreeret et smukt kort , som vi vil lægge ved gaven med en hilsen til brudeparret.


Tekst kort bryllup

Ideer til tekst til et bryllupskort. Min kære søde datter og svigersøn. At se dig, Anne, stå i kirken i dag, og sige ja til din dejlige man er noget helt særligt for mig. Jeg har været ved din side helt fra du blev født, og det er en lidt særlig følelse at ”give dig videre” til Henrik i dag. Dobbelt bryllupskort med teksten: Til brudeparet.


Så blir de stående disse tre - tro, håp og kjærlighet men størst av dem er kjærligheten Konvolutt medfølger. Her kommer noen tips. Jeg elsker å ta fram bryllupskortene jeg fikk i bryllupet mitt og setter ekstra pris på de som la litt ekstra ord i dem. Personlig liker jeg at det står noe personlig i kort. Det er aktuelt, hvad end brylluppet afholdes af venner, familie, kollega eller en helt fjerde relation.


Tekst kort bryllup

Se også ord til en god venn , kloke sitater og ord til inspirasjon. Mange klør seg i hodet over hva man skal skrive på kortet, så la deg gjerne inspirere av våre tips! Når du kjenner brudeparet godt, er det ingenting i veien for å bruke det på kortet! Takkekort til bryllup og vielse. Ett eller flere bilder trykkes i kortene sammen med deres tekst.


Forslag til tekst i bryllupsinvitasjoner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg