tirsdag 16. august 2016

Bleke håret hjemme

Vi gir deg skinnende hvite tenner. Olso Tannlegesenter, time på dagen! Det var slik jeg kom over lysningskuren, som jeg lager hjemme , kun ved hjelp av det jeg har i kjøkkenskapet, sier makeupartisten. Bleke -oppskriften. Olsen mener at bleke -oppskriften hun fant på nettet er den perfekte kombinasjonen som har fungert kjempebra på håret hennes.


En innsender har sendt oss et lite tips til naturlig bleking av hår.

Heihei jeg har tenkt å bleke håret hjemme og har kjøpt den som heter blondering fra Depend. Jeg vil gjøre minst mulig skade på håret og har sett at mange bruker kokosolje i håret før di bleker det. Uansett, om du bruker dem med jevne mellomrom kan det hjelpe med å lysne håret en tone eller to, og gi håret lysere striper. Siden vi vet at mange kvinner ønsker å oppnå denne effekten uten å skade håret.


Så vil vi i denne artikkelen dele metoder som kan hjelpe å lysne håret naturlig på som ikke påvirker hodebunnens pH-verdi. Det du derimot skal være litt forsiktig me er å farge håret om sommeren. Farget hår kan nemlig falme dersom det eksponeres for sterk sol.


Derfor anbefales det at nyfarget hår dekkes til med en hatt eller lignende i solen.

BLEKE HÅRET : Ifølge eksperten kan du fint bleke håret om sommeren. Vet det er mange frisører her som vil si NEEEI ! Men jeg har bleika håret mitt mye og bruker depend tror den heter det. Sitron er en klassisk ingrediens når det gjelder å bleke håret ditt. Sitron gjør håret et hakk lysere, og gir det et mer slående utseende. I tillegg kan sitron reparerer tørt eller skadet hår.


I dette tilfellet anbefaler vi å bruke denne behandlingen to ganger i uken i en måned. Les også: SLIK FARGER DU HÅRET HJEMME. Før du setter i gang.


Håret behøver ikke være nyvasket, men du bør du ikke ha hatt noe hårolje, eller mye styling i håret før du setter i gang. Hvis du bleker eller lysfarger håret , bør du ha på deg en hvit t-skjorte du ikke redd for. Håret vil se mye mørkere ut under fargingen enn den egentlig er. Ikke skyll ut før virketiden er over.


Ikke farg hele håret hver gang, farg heller selve etterveksten, og fordel fargen i resten av håret i de siste ti minuttene. På denne måten blir håret jevnt og fint, uten at det blir for tørt. Det er vanligvis effektiv, men må gjøres på riktig måte, eller du kan ikke få de resultatene du håpet på.


I dag skal jeg bleke håret mitt hjemme , blir det bra eller ikke?

Hjelp Håper dere liker den! A=Denne videoen er tillatt for alle. Legg gjerne igjen en kommentar det er såså. Jeg har naturlig brunt hår og jeg farget det sort om sommeren. For et par måneder siden, fikk jeg lyst på rødt hår og prøvde å farge det uten å bleke det, men det ble ikke noe bra Nå vil jeg vil bleke håret og farge det rødt hjemme.


Er det mer skånsomt å stripe håret enn å helfarge? Ja, når du striper håret er det kun deler av håret som behandles, så derfor blir dette mer skånsomt. Det er viktig at kjemiske behandlinger får nok luft, så hvis en helbleking blir pakket for mye inn, koker man håret , og det får stygge konsekvenser. Hvor ofte bør man stripe håret ? Nyttige tips: punkter du bør lese over før du farger håret på egenhånd.


Vi har snakket med hårekspert Siri Myhre som eier Kutt frisørsalg på Grünerløkka om de verste tilfellene, og hva som er viktig å huske på om man ønsker å gå frem på egenhånd. Hva er én typisk feil å begå når man farger håret hjemme ? Etterveksten må farges hver sjette uke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg