onsdag 10. august 2016

Tekst bursdagskort

Tekst bursdagskort

Høy inntjening på flotte dugnadskort med sølvtrykk. Se alle våre design her! Gratulasjonskort til mange Anledninger. Lynrask Levering og Gode Priser! Skal du skrive en bursdagshilsen.


Tekst bursdagskort

Morsom bursdagshilsen Dersom du har lyst til å skrive en humoristisk hilsen til den som fyller år, så kan du finne en mengde forslag til morsomme tekster her. Da kan vi hjelpe deg med teksten. På denne siden får du en rekke forslag til tekst som kan passe å skrive på kortet til en god kollega. Det finnes vel ikke noe bedre vei å feire en som fyller med å starte med et bra dikt, hilsen eller en fin tekst ! Under er forslag til tekst for bursdagskort både morsomme, alvorlige og seriøse.


Morsomme sitater og gode ord til bruk ved fødselsdagen. Nyttig for deg som vil sette en ekstra spiss på bursdagskortet eller talen til jubilanten. Bursdagskort – Side av 3. Jeg tenker på deg, og sender deg de aller beste ønsker på bursdagen din.


Tekst bursdagskort

Jeg ønsker deg god helse og mange flere gode år å feire. Kast ikke bort tid med å telle lys på bursdagskaken din, tell heller lykkelige øyeblikk i livet ditt. Kos, klapp og klem til deg på dagen din! Logg inn for å følge dette. Tekst på bursdagskort ! Da har du kommet til riktig sted.


Her har vi samlet en hel rekke med morsomme bursdagshilsener som garantert kommer til å bringe frem latteren! Nok eit lys skal blåsast ut, du blir snart ein vaksen gut, åra har gått i slik ein fart, og vi har vore med deg heilt frå start. Du er ikke bare best, du er min beste venn.


Kjære og begavede venn. Du er en gave til jorden og fortjener det beste. Jeg er så takknemlig for vårt fantastiske vennskap. Håper bursdagen din blir like fin som du er! Har en stor samling med gratis bursdagskort som kan printes ut.


Krever registrering) Besøk siden: bluemountain. Fullstendig gratis nett-tjeneste med stort utvalg av både gratulasjons- og innbydelseskort. Du redigerer og legger til tekst til kortene i nettleseren. Last ned en kortmal og feir noen du er glad i. Selv om det er tekstmeldinger som er på moten i dag, føles det fortsatt godt å få et kort. Og det føles like godt å ha et sikkert valg når du har behov for å sende et: Kortmaler fra Microsoft Du finner en bred rekke av maler for bursdagskort , takkekort, og til og med julekort med bilde.


Tekst bursdagskort

Etter jeg selv har opplevd å glemme å kjøpe bursdagskort til barna når de skal i selskap og sittet febrilsk på nettet etter å finne noe som jeg kan printe ut i siste liten - uten hell. Vel, etter å ha prøvd diverse programmer ble dette til en lek og hobby. Så nå håper jeg du har printeren klar! Takk til Wenche for flott tekst ! Den utvalgte Ikke kjøtt av mitt kjøtt Heller ikke bein av mitt bein, likevel utrolig nok min egen. Glem aldri ett sekund - du vokste ikke under mitt hjerte men inn i det!


Alle behøver en venn iblant, så ta godt vare på den du fant.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg