onsdag 17. august 2016

Tone damli gravidmage

NO: På bloggen Tonedamli. Hun avslører at hun selv fikk pigmentskader da hun gikk gravid med datteren Billie (1). Vi håper på forståelse fra pressen om at Tone og Markus ønsker å bruke tiden fremover på å glede seg over det som er i vente, og at de ikke ønsker å uttale seg noe mer utover dette, sa manager David Eriksen i pressemeldingen. Tone Damli Aaberge (25) og kjæresten Markus Foss (31) venter.


Hun har også deltatt i den svenske Melodifestivalen. I mars-utgaven av Elle forteller MGP-finalisten hvordan hun møtte den grafiske designeren. Kanskje ikke så rart at Tone nå følger bedre med på hvem som er på stranda sammen med henne.


Det gjør kompisene mine også. De kan si at nå står det noen der med kamera, Tone , så kanskje du skal ta på deg toppen. Men når noen står i annen etasje på et hotell og tar bilder, er det litt vanskelig å kontrollere, sier hun. Followers, 3Posts. NABO: På nabotomten er det bygget et nytt funkishus.


Foto: God kveld Norge. På mandag var hun gjest på God Morgen Norge, og da fortalte hun at hun har kjøpt seg inn som deleier i blomsterfirmaet Blome. Det er broren til kjæresten hennes, Markus Foss, som eier firmaet. Brukere har fått hjelp mot bl. Høy kvalitet og 9 nøyaktige med anonym og rask levering.


Billig, sikker og rask graviditetstest. Kjøp nå, test deg hjemme. MGP er i jubileumsåret utvidet med fem delfinaler i tillegg til den store finalen i Trondheim 15. Alle kvinner er vakre nakne!


Skriver Aulie på Twitter. Klovnemaleren har selv måttet tåle hard kritikk etter å ha lagt ut nakenbilder av seg. Ein dag i mitt liv. Rask og trygg leveranse. De som går rett til finalen fremfører sangene sine under de forskjellige delfinalene.


Hun kom på andreplass etter Jorun Stiansen, og det var etter dette hun fikk sitt gjennombrudd som artist. Forrige måned ble paret offisielt kjærester da de. Jeg føler at alt ved dem er fake. De virker så overfladiske.


Alt er liksom fasade. Stiller opp på alt av eventer i matchende solbriller,, og det går ikke et intevju uten at de bedyrer at hverandre er SÅ fantastisk. Det hun har glemt er at informasjon som havner på internett blir liggende der for all tid. I panelet denne uken sitter VG-kommentator Frithjof Jacobsen og journalist Gunhild Dahlberg. Det bekrefter hennes manager David Eriksen til VG.


Til VG har hun uttalt dette: – Jeg har hatt såpass mange stempler knyttet til meg opp gjennom årene, så det bekymrer meg svært lite. Dessuten fungerer jeg slik at når jeg først gjør noe, så går jeg all in. She became famous for being a contestant in the Norwegian version of the Idol series.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg