torsdag 1. august 2019

Da jeg var liten bok

Stort utvalg av bøker. Alle ordre over 2er fraktfrie! Velkommen til Haugenbok. Norges raskeste nettbokhandel. Gjør et bokkupp her. Hundrevis av bøker på tilbud!

Finn laveste nettpris her. Sendes innen 2-virkedager. Vi har mer enn millioner bøker, finn din neste leseopplevelse i dag! Her får du vite hva en husmannsplass er, og om livet der i lek og arbeid.


Her er det god plass til å sette inn fotografier og skrive egne kommentarer. Boken skjuler en mengde artig stoff i form av sprett opp-overraskelser, utbrettsdetaljer, småbøker og minnegjemmesteder som gjør dette albumet helt unikt. Da jeg var liten av Alf Prøysen - Se omtaler, sitater og terningkast.


Ta kontakt med Kundesenteret. Rabattsatsene er avhengige av antall, om det allerede er gitt rabatt på titlene samt hva slags bøker det gjelder.

Hei :) Jeg har ennå ikke fått kjøpt en da jeg var liten bok til lille gull, syns det er kjempe vannskelig. PLuss at jeg aldri får tid til å dra ut å kjøpe det i butikken, og det passer ikke å dra ut med ho heller. Søkeresultater for da jeg var liten - Haugenbok. Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!


Denne boken er absolutt den beste Om meg boken. Se hva andre mener om denne boka , og fortell hva du mener selv! Har nå bestilt til mitt andre barn, da jeg var så fornøyd med den jeg kjøpte til mitt første barn. Masse kjekke detaljer, ting til utfylling, plass til mange bilder og notater.


Her har de fått med mange av de, etter min mening, viktige anledningene og milepælene i barnets liv. Utgangspunktet er fem barnetimer, der Prøysen fortalte om livet gjennom lek, arbeid og skolegang, i en tid som bakte med seg mange spennede nyheter som radioen og bilen. I fem sendinger fra Barnetimen for de minste forteller Alf Prøysen om livet på husmannsplassen, om første gangen han så. Låste døren og bladde meg gjennom kartsidene fra sør til nord. Ofte startet jeg med kartbladet der vi bodde (ikke så langt fra Oslo) og lærte meg navn på veier, vann, skogområder, severdigheter og toglinjer.


Carola Häggkvist om sin tøffe barndo– Mamma forlot meg da jeg var nyfødt. Den svenske artisten ble sendt på barnehjem som liten , men har ingen minner fra tiden borte fra mamma. Kagge Forlag er et mellomstort forlag i Oslo, og vi har en stor drøm om å gi ut bøker av høy kvalitet som folk kan glede seg over – alene og sammen med andre. Paralympics-vinner og pensjonert prest Eivind Brager var en av dem.


Jeg elsket Inger Hagerups rim da jeg var liten , og jeg kan fremdeles mange av dem utenat.

I barnehagen sang vi om Herr Kakerlakk i fotsid frakk som gikk på basar og vant kalosjer (ja, hvorfor ikke) og om Lille Persille som så gjerne ville på ball. Den gang da jeg var liten og gjette mor sin ku, da vet jeg sped og liten jeg minnes det ennu. Ja, da var verden mindre og meget mere go jeg så til verdens ende der jeg på fjellet sto.


Da der var regn og tåke da ble jeg våt som dy jeg brukte far sin frakke og ingen paraply. Når kua den sto stille da gikk det enda an, å skjule seg for.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg