tirsdag 20. august 2019

Oppskrift heklet sjal

Oppskrift heklet sjal

Alle varer på lager! Dagsekker, Tursekker, Klatresekker. For menn, kvinner og barn! Klær og utstyr til nedsatte priser! Softshelljakker og mye mer! Fjellsko, Løpesko, Multisportsko.


Se våre beste oppskrifter på nett. Velkommen til MENY. Si JA til stort utvalg. La våre oppskrifter inspirere deg! Denne siden ble sist oppdatert 23.


Her finner du lenker til hekleoppskrifter på sjal og skjerf til voksne og barn. Det er heklet i Twirls garnet som er et utrolig lekkert cake-garn i 1 myk bomull. Garnet består av tynne tråder som ikke er spunnet - det gjør garnet helt perfekt til dette prosjektet. Oppskriften inneholder en bildeveiledning samt video tutorial til mønstret. Finn favorittfargen din i Twirls og lag ditt eget Virus sjal.


Oppskrift heklet sjal

Heklet Azalea- sjal. Kunne du tenke deg å hekle et sjal med lange, fine fargeskift, så er Azalea-sjalet den perfekte oppskrift. Hent oppskrifter fra Järbo Garn! Vi samarbeider fortløpende med et antall frilansdesignere som hjelper oss å hente frem både moderne og retroinspirerte plagg for hver sesong. Lyst til å strikke et enkelt, men nydelig sjal ? Jeg anbefaler litt tykke strikkepinner.


Her kommer en oppskrift på et heklet sjal som jeg håper at dere vil like! Dette sjalet er veldig enkel og raskt å lage. En dame som heklet dette sjalet laget det på en kveld! Dette heklede sjalet har fått navnet “Lavendeldrøm” på grunn av de herlige lillafargene.


Oppskrift heklet sjal

Selv om sjalet er varmt og godt, så gir fargene en følelse av sommer. I denne bloggen har jeg samlet hekleoppskrifter innen mange kategorier. Sjal , heklet i Tynn Line.


Hei 曆Har laget meg et sjal med frynser. Del bilder av gensere, luer, votter, m. Ble så fornøyd med det, så her får dere oppskriften hvis noen ønsker å lage et. Blir nok et til i en annen farge på meg etterhvert. De fleste er gratis. Jeg strikker et sjal nå med alpakkagarn og tykke pinner, så sjalet blir luftig og lett.


Oppskrift heklet sjal

Begynner enkelt med en maske og legger på en maske for hver runde. Strikker rett frem og tilbake. Når jeg har strikket ut nøster med garn, er jeg ferdig. Av Bitta Mikkelborg.


Du får oppskrifter på sjal og skjerf med varierte mønster, både ensfargede og flerfargede, med og uten mønster, hulldekor og border.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg