mandag 2. september 2019

Hekla blomster

Vi leverer din personlige blomsterhilsen, levering samme dag i hele landet. Hvem vil du overraske med blomster? Levering fra lokal faghandel over hele Norge.


Hekla blomster

Disse er enkle å lage og når de hekles i hvitt så kan de farges i akkurat den fargen du måtte ønske. Blomst til pynt blir prikken over i en. Du trenger: Garn og heklenål som passer til garnet.


Ved å bruke ulike størrelser på heklenålen, kan du lage ulike størrelse på blomstene. I denne DROPS video viser hvordan du hekler en blomst med lags blad og blader. Du må også lese oppskriften i tillegg til å se videoen. Du finner oppskrifter med denne blomsten ved å klikke på bildene under.


Siden jeg har fått spørsmål om de heklede blomstene , som jeg pyntet mitt tube-skjerf i et tidligere innlegg me legger jeg ut oppskrift. Har fått et par forespørsel på hvordan man hekler disse blomstene. Jeg linker til Atticnok engang, da hun har laget en veldig god besk. Denne siden ble sist oppdatert 23.


Her finner du lenker til hekleoppskrifter på diverse heklerier som ikke passer inn i de andre kategoriene. I midten av blomsten kan du pynte med ein stor knapp, eller ein liten hekla ball. Fortsett med å øke antall lm i buene for hver omg og antall dbl staver i kronbladene, til du har ønsket størrelse på blomsten. Bruker du veldig tynn tråd kan det bli finere å øke antall dbl staver med isteden for for hver omg. Takk for oppskriften på blomst.


Hekla blomster

Hekle runder med 18m. Jeg har strikket vinhøne til ei blomstergal venninne, og tenkte at jeg skulle pynte den med hekla blomster - helt til huska på at jeg ikke kan hekle blomster. Nå har jeg heklet små og store blomster …. Noen få av blomstene er heklet etter andre sine oppskrifter, men de fleste har jeg laget selv. Fikk en utfordring av Namaste om å legge ut en forklaring på hvordan man lager en sånn blomst som jeg pyntet opp pannebåndet med. Vær overbærende, for jeg er ikke noe helkemester.


Og hekleoppskrifter styrer jeg helst unna. Med en enkel heklet blomst kan du forandre et antrekk, gi nytt liv til en gammel lue eller lage god stemning hjemme. Det er en billig og relativt rask måte å legge til små detaljer på. De fleste er gratis.


Hekla blomster

Hvis du er utålmodig, heklede blomster , tilbyr øyeblikkelig tilfredsstillelse i forhold til tepper og andre større prosjekter. Enkle blomster er en flott første prosjekt for barn som bare lære å hekle. Oppskrift på heklet 17. Er den ikke bare nydelig? Gratis oppskrift her.


Vennlig hilsen Hobbymegher kl. Send dette via e-post Blogg dette! For at syingen alltid skal være en glede, og for å gjøre plaggene jeg lager unike, ønsker jeg å ha en del kreativ frihet på det jeg lager på bestilling. Du velger selvfølgelig ønsket plagg, str og f.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg