tirsdag 24. september 2019

Jentetur til syden

Her finner du ledige sydenturer, sortert på laveste pris. Den milelange stranden midt i Palma er alene en god grunn til å legge reisen til den populære hovedstaden på Mallorca, og byens herlige miks av høye temperaturer, et levende byliv og et meditativt bølgesus fra det omkransede Stillehavet gjør det til en åpenbar kandidat for neste års jentetur til Syden. Her ville jeg uten tvil valgt Benidorm! Billig reise, billig utesteder, bra strandparty, brukbare shoppingmuligheter i gamlebyen og kjøpesenteret La Marina, bra resturanter, flere koselige småbyer rundt Benidorm.


Skal selv til nabobyen i sommer for 17. Kommer ikke til å angre!

Jentetur til Tyrkia høres slitsomt ut. Jeg var i Tyrkia med kjæresten min i sommer, og jeg kunne ikke forlate henne i et sekund. Hun tok seg et par turer til frisørsalongen alene mens jeg ble igjen på hotellrommet, og på den korte distansen skulle alle tilby henne skyss osv. Det er antakligvis ingen andre steder i verden det er større sjangs for at damer er utro, enn på en fylletur til syden. Nå er den ingen her som vet hvordan dama di er, men jeg hadde vært bekymret, samtidig som du kan berolige deg med at det er ingenting du kan gjøre med det.


Logg inn for å følge dette. Jeg ligger her i sengen pg av sykdom ( anorexia), veldig dårlig nå, men så alt for god tid til å tenke. Er helt alene, vært det de siste årene og gruer meg til jule tiden hvor alle skal kose seg, shoppe og være med fam og kjente.

Jeg har ikke noe av det og ikke råd til noe uten om det vanlige jeg må ha. Det er knapt mulig å reise til Nordsjælland på jentetur uten å besøke Ilse Jacobsens verden i Hornbæk. Se etter de beste og billigste flybillettene her og book jentetur her! Er du og jentene glad i Snapshot og Instagram anbefaler vi en tur til den Botaniske og Japanske Hage. Fotoshoot med gjengen eller en rekke selfies kommer til å medføre mange likes.


Like ved den Botaniske hagen finner du Hala Stulecia. Dette pakker du til Sydentur. For å slippe å havne i den kjipe situasjonen at du har glemt igjen viktige ting hjemme i Norge, har vi laget en fullstendig pakkeliste for deg som skal på ferie til Syden.


Listen inneholder alle ting som er viktige å ha med på ferie. SOLFAKTOR pakker flyreiser med hotell, leiebil og transfer over hele verden slik at du kan finne billige reiser, alt fra reiser til Gran Canaria, Mallorca og Egypt til weekend i London, Paris eller Barcelona. La mann og barn bli igjen hjemme, det er tid for jentetur til sol og varme! Jeg og noen venninner av meg skal også reise på jentetur i sommer, men det blir nok ikke syden. Vi reiser til Barcelona, og med mindre dere har tenkt til å feste hver kveld tror jeg det kommer til å være ganske fint!


I tillegg har de en nokså lang strand. Ser ut som om eg får dispensasjon til å reise ei veke til syden med ei venninne i september. Kva er beste reisemålet for denne typen ferie?


Har prøvd ut Tenerife, Rhodos og Alicante på jentetur , med Rhodos som favoritt.

Viktige kriterier er sol, stran bra butikkar, god mat, festle. Her får du oversikt over alle våre fantastiske destinasjoner over hele Spania. Vil du vite noe mer om noen av reisemålene er det bare å trykke på en av ikonene på kartet.


Ser at noen her foreslår Tunisia. Der er det fine strender, for all der, men hvis dere har tenkt å drikke (vet ikke om dere gjør sånt, men det er jo ikke uvanlig når man drar på jentetur til syden ) er alkohol rådyrt i Tunisia. Om dere drar dit, kjøp med mest mulig på Gardermoen. La det være klart, det finnes ingen endelig pakkeliste for ferien.


Skal du på en to ukers tur til Sør-Thailand pakker du annerledes enn hva du gjør for en weekendtur til New York. Det aller viktigste er å bygge seg opp en individuell basisliste for så å supplere denne med spesifikke plagg tilpasset årets ferie. Sammenlign og bestill charterreiser. Finn billige pakkereiser, flybilletter, hotell, sydenturer, leiebiler og restplasser.


Alle billige reiser på restplass.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg