fredag 14. juli 2017

Hva betyr jm

Vennene mine driver å sender meg dem på snapchat. Hvis det er noen andre sånne forkortelser jeg burde vite om, så hadde det vært fint om dere også kunne forklart betydningen til dem og. Denne siden illustrerer hvordan JM brukes i meldings-og chatte fora, i tillegg til sosiale nettverksprogramvare som VK, Instagram, Whatsapp og Snapchat.


Betyr et kanskje at exen min fortsatt har følelser for meg? Hva betyr jm og gm? Vennen min sier alltid at han ikke kan finne på noe, hva betyr dette?

SVAR: Hei Om jeg ikke tar helt feil så betyr jm jentami og gm guttenmin. Håper dette var til hjelp. Send gjerne inn fler spørsmål hvis det er noen andre forkortelser du lurer på.


Men hva som er god beliggenhet, avhenger av hvilket land man bor i, ogboligerkampanjerden-store-visningsdagen. JM er penger for oss som betyr noe. Verkstedet - JM Auto J. M Auto AS kan nske deg velkommen til et topp moderne og trivelig verksted. JM dukket opp som begrep nr praksis i USA og.


Benyttes ofte i lovhenvisninger.

Vet ikke hva jamfør korrekt kan forklares som, men det betyr ofte i henhold til. Altså, nå føler jeg meg småteit som ikke skjønner dette, sitter jo og studerer arbeidsrett. Men nå har jeg lest det så mange ganger at jeg må spørre. Foran enkelte lover står det jf som sånn jeg har forstått det betyr jamfør. Er det en slags henvisning til feks arbeidsmiljøloven?


Jeg lurte på om noen kunne gi meg forklaring på hva uttrykkene hmm mm mhm betydde og i hvilke situasjon man brukte dem. Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes. Ta på deg tenkehetta og fortell oss hva denne emojien betyr. Dette betyr emojiene.


Under finner du en liste over de mest populære emojiene akkurat nå, og i hvilken sammenheng de gjerne brukes. Husk at emojier kan bety forskjellige ting avhengig av situasjon, kultur og humør. Betydningen av en emoji er kulturelt og situasjonsmessig betinget, og det er derfor vanskelig å gi en fasit på hva de betyr. Ifølge Emojipedia kan det ha sammenheng med det engelske internett-begrepet wig snatching – som betyr at noen har gjort noe utrolig sjokkerende. Trekker på skuldrene.


Advent er en kristen høytid som markerer de fire ukene som kommer før julefeiringen. Ordet er en forkortelse av latin adventus Redemptoris eller adventus Domini, Frelserens ankomst eller Herrens ankomst. I denne artikkelen skal vi se på betegnelsene og hva de betyr.

La oss starte med betegnelsene som er felles for alle produsenter av objektiver: Blender - Blendertallet (f-tallet) er en betegnelse på hvor stor blenderåpning du kan ha når du tar bilder. Vi innrømmer at vi elsker en god emoji. Noen ganger sier bare de små figurene det bedre enn det vi kan gjøre med ord. Vi vet selvfølgelig hva solen, palmen og hjertene betyr , men på mobilen gjemmer det seg en lang liste med emojis som det ikke er like lett å vite hva betyr. SAF-T, det nye standardformatet for utveksling av regnskapsdata, skal snart innføres.


Les mer om hva dette betyr , hvordan du gjør din virksomhet klar og hva vi kan bistå deg med deg. Skifte betyr å dele. Uskifte betyr at det ikke er delt – altså at eiendelene til den avdøde ikke er fordelt til arvingene. Hvis man tenker på skifte som et annet ord for å dele, blir det kanskje litt lettere å forstå begrepene, sier advokat og arveekspert Karianne Listerud Lund i Huseierne. Navnene er forkortelser for ante meridiem, som betyr før middag på latin, og post meridiem, som betyr etter middag på latin.


Middag betyr her klokka 12:0 midt på dagen. På norsk skal egentlig ante meridiem og post meridiem forkortes som a.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg