tirsdag 11. juli 2017

Lynet mcqueen kake

Stort utvalg af Disney Cars. Har tatt litt utgangspunkt i Tingeling sin trinn for trinn som ligger på Kakefesten, finner den her. Lagt til litt her og der og kommet fram til min måte å lage Lynet Mcqueen på #128578; Viktig å ha en stødig kake og et stødig fyll. Nå er det slik at Lynet kaker blir seende litt rare ut, men det er jo innlysende hvem det er, så for små barn er jo denne kaken bare helt utrolig flott.


Lynet , eller Lightning McQueen , er frontfigur i den Oscar-nominerte filmen Biler (Cars).

De aller fleste små og større barn vet veldig godt hvem Lynet er… Jeg lagde for så vidt en marsipanfigur av Lynet på bursdagskaken til minstemann tidligere i år, men en slik 3D- kake som dette har jeg aldri laget før. Etter litt googling og kikking hist og pist så fant jeg ut at det skulle være mulig å konstruere en slik kake uten å være konditor, og uten å måtte gå til innkjøp av dyre kakeformer som kanskje kun blir brukt én gang. Pynt opp bursdagskaken med dette kule Biler kakebildet med Lynet McQueen. Perfekt til barnebursdag med Cars tema.


Har nok sett Biler filmen minst 1ganger og som ungene så blir jeg aldri lei. Denne kaketoppen av Lynet Mcqueen (Lightning Mcqueen ) passer perfekt til alle kaker med Cars som tema! Størrelse: x x cm.


Material: plastikk.

I følge henne heter den ikke Lynet Mcqueen men biler Mcqueen … Påståelig er hun også:-) Så da en nabodame kom å spurte om jeg ville lage en Lynet til Marcus sin årsdag måtte jeg bare gjøre det:-) Han er visst veldig stor fan, Lynet er med overalt. Det er sjokoladekake med melkesjokoladesmørkrem inni. Stilig kakeform i silikon formet som Lynet McQueen fra Disney´s Biler.


Overrask sønnen eller datteren din med en ekte Lightning McQueen kake ller Lynet McQueen fra Disney Cars! Denne store bakepannen i form av en racerbil er perfekt for å lage kaker. Pannen er laget av silikon, så det er enkelt å få den ferdigstekte kaken ut av formen. Eldstemann fyller fire år og var helt klar på at han skulle ha Lynet McQueenfest med Lynet McQueenkake. Det måtte jo nesten bli en sjokoladekake, jeg har brukt en texaskake, den er veldig saftig og god og lett å skjære til.


Jeg dekket kaken med vaniljekrem så ikke kaken skulle sees gjennom fondanten. D- kaken ble nesten spist opp i barnebesøket, og det var jo litt kjedelig å ikke ha en fin kake til familiebesøket også! Men ikke hadde jeg tid til å lage en så omfattende kake en gang til.


Så da ble det til at jeg fulgte bildet på en av papptalerknene vi hadde kjøpt til bursdagen og laget et enkelt bilde av Lynet McQueen som jeg bare kunne legge oppå brownieskaken jeg likevel skulle. Lynet McQueen-kake nrEt vennepar spurte så fint om jeg ikke kunne lage en sånn kakebil, Lynet McQueen , til sønnen sin bursdag. Jeg hadde litt tid til overs,.


Lynet McQueen Stunt bil (Disney Cars bil FRV84) NOK 342. Lynet McQueen kake til 5-års dag Denne helgen fikk jeg det ærefulle oppdraget med å bake en kake til 5-års dagen til Erik i barnehagen til sønnen min. Sendes innen timer.

Legg i handlekurven. I en verden fullstappet av biler, kjøretøy, kappkjøring, billøp og bilaction finner vi Lynet McQueen og vennene hans. Med utgangspunkt i det store Piston Cup-billøpet har filmene og karakterene underholdt barn (og voksne) i mer enn år. Jeg liker å bake inn en liten overraskelse i de store kakene jeg lager.


Her har jeg kjøpt en versjon av Ligntnbing Mcqueen lekebil som jeg vasker godt med en ren klut og gjemmer inni kaken før jeg legger på de resterende lagene og fyll. Det har å gjøre med et ønske om å levere mer enn det som er forventet av en.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg