tirsdag 4. juli 2017

Lønn barnehageassistent

Som barnehageassistent jobber du i barnehage. Sammen med de andre ansatte er du med på å gi barna en trygg og god barnehagedag. Hva kan man forvente i lønn i dette yrket? Man tjener nok ikke så mye når man begynner som barnehageassistent helt uten erfaring og ansiennitet.


Hvordan er du sjansene for å få jobb innen dette yrket? Nå har det kommet en ledig stilling som barnehageassistent.

Har den erfaring med barn at jeg har har to barn selv og vært avlastningshjem for barnevernet i mange år. Barn gjør meg gla og jeg tror de fleste barn liker meg og min tøysete personlighet. Timelønn som barnehageassistent ? Og som assistent telles all arbeidserfaring når man beregner lønn. Har selv vurdertå utdanne meg, men ettersom lønna har økt og jeg har nok med min egen familie og jobb, så synes jeg vinninga går opp i spinninga og har etterhvert slått det fra meg.


Ny lønn og ny, god pensjonsløsning i PBL-barnehagene. Fem år med dragkamp om pensjon for ansatte i PBL-barnehagene er over. I mellomoppgjøret ble Fagforbundet enig med PBL om en pensjonsordning der prinsippene Fagforbundet har kjempet for, er med.

Ja, det er et viktig krav for Fagforbundet at alle skal ha lik lønn for likeverdig arbeid. Vi er imot forskjellsbehandling uansett om begrunnelsen er kjønn eller annet. Det er fortsatt langt igjen til at kvinner og menn har lik lønn for arbeid av lik verdi. Innholdet er beskyttet etter åndsverkloven. Regelmessig, systematisk eller kontinuerlig innhenting, lagring, indeksering, distribusjon og all annen form for bruk av data fra FINN.


PBL har inngått tariffavtale med Delta. Denne avtalen gjelder for Deltas medlemmer som er ansatt i disse barnehagene. Om tariffområdet PBL (Private Barnehagers Landsforbund) PBL er en interesse- og arbeidsgiverorganisasjon for private barnehager. Jeg har jobbet med utallige som har teorimodulene for fagbrev, men inntil noen år siden var praksiskravene så uoverkommelige for voksne mennesker med økonomiske forpliktelser at det for menge ble med det.


Når barnehagene jeg har jobbet i har lyst ut, er det svært få søkere med fagbrev. Barnehageassistent Vi søker nå etter deg som har lyst til å være en superhelt for barn i alderen 1-år og som vil ta ansvaret for å passe på alle foreldres største skatt. Vi har behov for en barnehageassistent fra 01.


Jeg begynnte nylig i en privat,-og ble tilbydt 15-timen. Forlangte 17-ellers ville jeg se etter en annen jobb. Fikk da den lønnen jeg ønsket meg. Har ingen utdanning eller erfaring,-men har vanlig jobbansenitet og egne barn da.


Søk etter Vikar som barnehageassistent -jobber i Oslo. Godkjente arbeidstakere.

Her får du en rask, enkel og kostnadsfri metode på å finne en jobb blant 21. Vi søker engasjerte og dyktige medarbeidere som vil gi alle barn i barnehagen en god og trygg start, med lek og læring i sentrum. Oslo kommune har høye ambisjoner for våre barnehager, og satser på økt kompetanse og kvalitetsutvikling. Her finner du lønnstabeller for tariffområdene KS og Oslo kommune.


Her kan du sjekke lønnen til 1yrker. Lønnstabell for KS pr. Oversikten under viser yrke og forventet årslønn til 1yrker. Overtidsgodtgjørelser er ikke medregnet.


Det kan være store lønnsforskjeller i de ulike yrkene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg