mandag 17. juli 2017

Morsomme juledikt

Leter du etter et juledikt ? Det er mulig å ønske god jul på så mange måter, også gjennom et dikt! På denne siden har vi samlet både stemingsfulle og morsomme juledikt. Kanskje har du lyst til å bruke de i årets julekort?


Dersom du heller ønsker forslag til en kort tekst til julekortet, kan du finne dette på denne siden: Tekst til.

Et par stinkende reinsdyr i stallen, og en smålubben nisse i hallen, et iskaldt og snøfullt vær, endelig er julekvelden her. Nå som solen endelig har snud er det mer opphold og mindre slud snøen som smelter er våt og kram, og fjorårets hundedritt kommer endelig fram. Berømte sitater Astrid Lindgren Kinesiske ordtak Livet Alder - antall år Kloke. Er du på utkikk etter julevitser?


Da har du kommet til riktig sted. Juledikt Julesanger. Sitater om jul – Side 1.

Jeg ga en gang mine barn et sett med batterier til jul med en lapp der sto: leker ikke inkludert. Kuleste Holiday Parties. Det store utvalget av morsomme juledikt på dette nettstedet er sikker på å behage.


Nedenfor har jeg samlet juledikt , julesitater, julebilder og julevers som jeg håper du kan få bruk for :-) What in the world do you write on a Christmas card? Hei, Skal ha framføring av dikt denne uken og jeg tenkte jeg skulle ha et som folk virkelig ville le av. Men etter litt søking og googling fant jeg ut at det ikke var så mye bra som lå ute. Så jeg lurte på om det var noen som hadde no vittige dikt på lager. Husker det var et morsomt et om julen og nissen.


Jeg sitter og holder på med å skal bestille julekort as we speak. Send en blomsterhilsen i anledning jul og nyttår – Se det flotte utvalget av juleblomster hos Euroflorist. Trenger sårt forslag til morsomme julehilsener eller dikt som jeg kan ha bakpå julekortet. Ikke noe klassisk, men litt utenom det vanlige.


Har sett på noen fra Edel Hammersmark Gjervan, men ikke helt den sjangeren. Godt å se at det ikke bare er meg som ikke har sans for slike elleville jule-smser som sendes til hele adresseboka. De julemeldingene jeg setter pris på, er de som er skrevet til meg.

Og de trenger ikke inneholde et dikt og de trenger ikke være morsomme eller grove. Her finner du både kjærlighetsdikt og dikt til dåp, bryllup, konfirmasjon, begravelse og mye mer! En far spurte sin datter, hva hun ønsket seg i julegave.


En lillebror, svarte piken. Til alt hell skjedde det, at moren nettopp julaften kom hjem fra sykehuset, hvor hun hadde født en liten gutt, så alle var glade. Smil til verden, og du får en støvel i trynet. Morsomme sitater, ironiske vitser og dumme forsnakkelser om det aller meste.


Smil igjen, og du har et nytt par!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg