onsdag 12. juli 2017

Søvn uten gråt

Søk i Norges største og mest komplette kursoversikt. Vil du gjerne lære barnet ditt å sove natten gjennom - uten gråt ? Frem til nå har trette småbarnsforeldre hatt to måter å håndtere søvnløse netter på: enten å la barnet gråte seg i søvn eller å lære seg å leve med et utmattende søvnunderskudd. Sendes innen 3-virkedager. Vi har mer enn millioner bøker, finn din neste leseopplevelse i dag! Søvntilvenning uten gråt.


Søvn uten gråt

For foreldre som synes det er uakseptabelt å la barnet gråte seg i søvn , er denne måten et alternativ. AnonymBruker skrev: kjæresten min e blitt tom førr astma medisin og har gått uten sia i går. Jenta mi våkner minst ganger hver natt og det. En god natts søvn er noe vi ofte lengter etter, men som også er.


I dette kurset går vi gjennom en rekke metoder du kan bruke for å hjelpe barnet ditt i søvn , uten å overse barnas signaler. Ogs er det ting til jeg grter om nettene av alt jeg vet ikke hvorfor jeg fr. Hver eneste gang de la meg ned ble jeg så lei meg.


Søvn uten gråt

Og mamma og pappa ble lei seg de også, stakkars. De ville jo så gjerne at jeg skulle sove trygt, godt og uten gråt. Det tror jeg vi tenkte på og lurte på alle mann. Så mamma begynte å lese alt hun kunne om søvn. Om skrikekurer og samsoving – og alt i mellom.


Noen som har erfaring med metodene i boka Sove uten gråt ? Tenkte jeg skulle lese boka og teste ut metodene, for dette går ikke lenger! Er desperat etter søvn nå. Her er leggemetoder som får babyen til å sove uten gråt. Vi kan bare legge til rette for at barnet kan finne søvnen selv.


Søvn uten gråt

Ha realistiske forventninger. Boken er oversatt til norsk og blir utgitt i Norge september. Så kanskje en viss bedring med tanke på antall oppvåkninger i løpet av de to-tre ukene vi holdt på. På det verste våknet han ca ganger hver natt for pupp.


Vi endte (dessverre) opp med å måtte godta litt gråt. Jeg syntes det var for lite fremgang for oss. Han måtte rett og slett lære å sovne av seg selv uten oss i rommet. Etter seks måneder helt uten søvn , døde Corke, år gammel, på et sykehus. Hjelp til å finne søvnen.


Elizabeth Pantley tilbyr et varsomt alternativ som konkret beskriver hvordan man gir sitt. Hva da når det eldre barnet våkner stadig vekk, uten å være sulten, men trenger hjelp for å kunne sovne igjen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg